۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۰۷۸۰۱
به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

تشریح برنامه های معاونت پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان با اشاره به هفته پژوهش و فعالیت های این معاونت گفت: به این مناسبت، مسابقه کتابخوانی «من و کتاب»، تقدیر از سه نفر برتر پژوهش و زنگ پژوهش در مدارس علمیه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد افضلي ، معاون پژوهش حوزه علميه استان خوزستان دومين گردهمايي و دوره دانش افزايي معاونان پژوهش حوزه علميه استان خوزستان دومين گردهمايي و دوره دانش افزايي معاونان پژوهش حوزه علميه استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان، ظهر امروز در دومین گردهمایی و دوره دانش افزایی معاونان پژوهش حوزه علمیه خوزستان در سال جاری، که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری زنگ پژوهش در مدارس علمیه استان خوزستان ابراز داشت: در این طرح مدیران حوزه علمیه زمانی را در قالب گردهمایی با حضور طلاب، اساتید، معاونان و مسؤولان تعیین می کنند.

 

وی با اشاره به این که در این اجتماع از سه نفر برتر پژوهش هر حوزه علمیه تقدیر و جوایزی اهدا می شود، خاطرنشان کرد: سخنرانان گردهمایی درباره فضیلت پژوهش و اهمیت پژوهشگری مطلبی به ایراد سخن می پردازند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «من و کتاب» میان طلاب حوزه های علمیه استان خوزستان ابراز داشت: این کتاب در حقیقت اندیشه های رهبرمعظم انقلاب نسبت به کتاب و کتابخوانی را تبیین می کند.

 

حجت الاسلام افضلی ادامه داد: پس از نام نویسی طلاب، کتاب ها به متقاضیان داده شده و پس از برگزاری مسابقه، به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان تقدیر از سه نفر پژوهشگر برتر با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه های این معاونت برشمرد و خاطرنشان کرد: به حوزه های علمیه سراسر استان خوزستان مجموعه نرم افزارهای تحقیقاتی نور اهدا می شود.

 

وی افزود: این بسته شامل موضوعات علوم اسلامی و دینی است و هر کدام از نرم افزارها نزدیک به یک الی دو میلیون تومان مبلغ آن است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که بازدید از حوزه های علمیه استان خوزستان و تجهیزات و فعالیت های معاونت پژوهش هر کدام از مدارس بیان داشت: این اقدام از ابتدای این هفته و از مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) کوت عبدالله آغاز شد.

 

حجت الاسلام افضلی گفت: جلسه مشترک اساتید حوزه و دانشگاه با محوریت مباحث تحقیقاتی پژوهشی و راهکارهای همکاری حوزه علمیه با دانشگاه های استان در زمینه علوم اسلامی و انسانی روز پنج شنبه ساعت 10 تا 12 صبح در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان برگزار می شود./9453/202/ب2

ارسال نظرات