۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۷۸۳۶

طلاب حوزه علمیه بناب کشتار مسلمانان و شیعیان نیجریه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزه علمیه بناب در پیامی کشتار مسلمانان و شیعیان کشور نیجریه را محکوم کردند.
نيجريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، اساتید، علما و فضلای حوزه علمیه بناب در پیامی کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این جنایات دردناک شدند.

 

بنابر این گزارش، در این بیانیه از دولت نیجریه خواسته شده تا به جای فشار به مسلمانان و شیعیان، توان خود را معطوف مبارزه با بوکوحرام و تکفیری ها کنند و از جنایت علیه مسلمانان و شیعیان دست بر دارند.

 

در این بیانیه آمده است: بار دیگر و این بار در نیجریه و در سکوت کامل خبری شاهد کشتار شیعیان مظلوم بودیم. حکا م ظالم نیجریه به رسم خبیث خونخواری جاهلانه جهانی، این سنت قرن هجری خود را به منصه ظهور گذاشته و در فرض فجیعی اقدام به خونریزی شیعیان مظلوم و بی گناه نیجیریه کرده است.

 

طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب تأکید مردند: سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در اقدام مذکور و اقدام های این چنینی جای بسیار تعجب را دارد. آیا قیمت جان انسان های مردم فرانسه و اروپا پر ارزش تر از سایر مردمان جهان باشد که این طور آسوده هستند.

 

ما طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه بناب ضمن محکومیت شدید این امر غیر انسانی و همدردی با بازماندگان این فاجعه، از مقامات مسؤول خواهشمندیم به حکم من سمع رجلا ینادی یا للمسلم فلم یجبه فلیس بمسلم، پیگیر این خونریزی های بی رحمانه باشند./935/101/ب2

ارسال نظرات