۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۷۹۷۴
آیت الله سلیمانی:

مسؤولان حساسیت ویژه‌ای نسبت به موقعیت استراتژیکی چابهار داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان چابهار، گفت: مسؤولان بایستی با بهره‌گیری از ظرفیت ها و توانمندی‌های تجاری، شیلاتی و دریایی، بنادر، منطقه آزاد و تجارت و ترانزیت زمینه توسعه و پیشرفت منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم کنند.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان چابهار گفت: مسؤولان کشوری و استان باید چابهار را در حد و اندازه جایگاه و موقعیت استراتژیکی که در دنیا دارد مورد توجه قرار دهند و برای پیگیری مشکلات و ایجاد زیرساخت ها حساسیت بیشتری داشته باشند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همسویی و همگامی مسؤولان باید بگونه ای باشد که بتوانند مطالبات مردم را به نحو احسن پیگیری و رضایت‌مندی عمومی را حاصل کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: کشاورزان و مردم روستایی شهرستان چابهار در زمینه تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی گلایه هایی دارند که باید فرماندار و سایر مسؤولان دستگاه‌های دست اندرکار نسبت به رها سازی آب از سدهای پیشین و زیردان اقدام کنند تا مشکلات مردم روستایی و کشاورزان و دامداران رفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسؤولان بایستی با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی‌های تجاری، شیلاتی و دریایی، بنادر، منطقه آزاد و تجارت و ترانزیت زمینه توسعه و پیشرفت منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم کنند.

 

آیت الله سلیمانی افزود: مشترکات فرهنگی و اجتماعی کشورهای همسایه ظرفیت‌های خوبی برای توسعه چابهار است.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه همه مسؤولان باید برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تجاری چابهار گام مثبتی بردارند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف و حتی دانشگاه‌ها برای ایجاد اردوگاه و مکان های تفریحی و گردشگری تلاش کنند./831/202/ب2

ارسال نظرات