۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۰۷۹۹۸
معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای ارتقای کیفیت پژوهش

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در اختتامیه ششمین همایش حدیث و پژوهش که در قم برگزار شد گفت: برای ارتقای سطح کیفیت مقالات پژوهشی از فضای مجازی بهره گیری خواهد شد و حمایت از آثار پژوهشی در گسترش پژوهش های علمی و اسلامی بسیار مؤثر است.
ششمين همايش پژوهش دانشگاه قرآن و حديث با حضور آيت الله ري شهري حجت الاسلام سيد حميد حسيني رئيس دانشكده مجازي علوم حديث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حمید حسینی، معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث قم امروز در اختتامیه ششمین همایش حدیث پژوهش با ارائه گزارشی از این همایش پژوهشی گفت: این همایش با فراخوان مقالات آغاز شد که حدود 80 مقاله به دبیرخانه ارسال شد و داوری بر روی این آثار انجام گرفت.

 

معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: در مرحله نخست 20 مقاله به مرحله بعدی راه یافتند و از بین این 20 مقاله، سه مقاله برتر انتخاب شدند که در این همایش شاهد ارائه این مقالات توسط دانشجویان پژوهشگر بودیم.

 

وی به حمایت از پژوهشگران تأکید و ابراز کرد: تشویق و حمایت از کارهای پژوهشی باید افزایش پیدا کند تا شاهد گسترش پژوهش های علمی و اسلامی باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی به استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در معاونت پزوهشی طرحی برنامه ریزی شده است که از فضای مجازی نیز بهره مند شویم و در ساعات فراغت از ارتباطات فضای مجازی برای تقویت جنبه های آموزشی دانشجویان استفاده کنیم.

 

وی از برنامه های اضافه شده بر این مراسم اختتامیه نسبت به سال های گذشته سخن گفت و ادامه داد: تقدیر از سه عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث که بیشترین آثار را در کارنامه خود دارند، نخستین برنامه افزوده شده به این همایش است؛ تجلیل از پژوهشگر برجسته، مصطفی دلشاد تهرانی که از اساتید دانشگاه قرآن و حدیث است و الگوی پژوهشی دانشجویان بوده نیز به عمل خواهد آمد./840/پ203/ف

ارسال نظرات