۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۳۰۸۰۷۸
امام جمعه بندرعباس:

داعش چهره اسلام را تخریب کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس با اشاره به صحبت های یکی از کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا که گفته بود اگر رای بیاورد هیچ مسلمانی را به آمریکا راه نمی دهد گفت: داعش چهره اسلام را طوری جلوه داده که در آمریکا هر کس ضد مسلمانان حرف بزند به او رای می دهند.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان عصر امروز در جمع مردم روستای کمشک گفت: داعش نام اسلام را خراب کرده و چیزی که این روزها مردم جهان درباره اسلام می شنوند اسلام واقعی نیست.


وی افزود: نسخه اسلام مهربانی و عطوفت است و نسخه آدم کشی در دین مبین اسلام جایی ندارد.
 
امام جمعه بندرعباس با اشاره به صحبت های یکی از کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا که گفته بود اگر رای بیاورد هیچ مسلمانی را به آمریکا راه نمی دهد گفت: داعش چهره اسلام را طوری جلوه داده که در آمریکا هر کس ضد مسلمانان حرف بزند به او رای می دهند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: استکبار نمی گذارد که ما آرام باشیم و می خواهند که به هر طریقی شکست ما را ببینند اما ما ملت شکست نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان یادآور شد: دشمن در بیشتر کشورهای هم مرز ایران در حال جنگ است تا بهانه ای پیدا کند و با ما وارد جنگ شوند.اما به برکت وجود مقام معظم رهبری و درایت ایشان ، ایران اسلامی در اوج امنیت به سر می برد.

وی تصریح کرد: ما ملتِ روزه هستیم با گرسنگی میسازیم اما تن به ذلت نمی دهیم.

آیت الله نعیم آبادی در بخش پایانی سخنان خود گفت که باید آماده باشیم تا به زندگی طبیعی برگردیم و از زندگی مجازی دوری کنیم.

گفتنی است، سخنرانی آیت الله نعیم آبادی در مسجد جامع روستای کمشک از توابع شهرستان بستک با حضور پر شور مردم و علمای این روستا انجام شد./851/202/ب2
ارسال نظرات