۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۳۰۸۱۰۲
مدیر حوزه علمیه کاشان:

به راحتی گذشتن از موضوع PMD جای شک و شبهه دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: به راحتی گذشتن از موضوع PMD ایران جای شک و شبهه دارد و باید دید هدف دشمن از این رفتار چیست، چرا که تمام مسأله و مشکل آنها در ان پی تی بود و یکباره از آن گذر کردند.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آژانس بین المللی اتمی اعلام کرده است که هیچ انحرافی در برنامه هسته ای ایران وجود ندارد، گفت: این گزارش به این معنی است که ایران اسلامی تا کنون تاوان گزارش های غلط و کذبان پی تی را داده است.

 

وی افزود: مسؤولان ایرانی باید به مجامع بین الملی شکایت کنند، چرا که بعد از 12 سال فشار و تحریم علیه ایران، پاک بودن فعالیت های هسته ای کشور را اعلام می کنند.

 

حجت الاسلام فرجی با تأکید بر این که باید پاسخ 12 سال تحریم ایران داده شود، گفت: تهمت های ساخت سلاح هسته ای به ایران موجب شده تا امروز پای میز مذاکره برویم.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به متضرر شدن ایران در طول این 12 سال در مجامع بین المللی و کُند شدن روند پیشرفت کشور به واسطه تحریم ها، گفت: به راحتی گذشتن از موضوع PMD ایران جای شک و شبهه دارد و باید دید هدف دشمن از این رفتار چیست، چرا که تمام مسأله و مشکل آنها در ان پی تی بود و یکباره از آن گذر کردند.

 

وی با بیان این که اگر گزارشات هسته ای گذشته در رابطه با فعالیت های هسته ای ایران صحیح بوده است چرا به راحتی از موضوع ان پی تی گذشت شد و اگر صحیح نبوده است باید پاسخگوی گزارشات کذب خود باشند، گفت: پاسخ تحریم های ناحق ایران که روی کره زمین بی نظیر بوده است باید داده شود.

 

به گفته وی، متأسفانه دولت از حق مسلم ایران غافل شده است، چرا که تحریم کنندگان باید توضیح دهند که چرا برای جرم انجام نشده ایران را مجازات کردند.

 

حجت الاسلام فرجی با اشاره به بیانات نمایندگان مجلس در مورد مشکوک بودن اقدامات اخیر آژانس اتمی در خصوص ایران، گفت: پشت پرده موضوع اتمی ایران مباحثی دیگر مطرح است که کارشناسان باید رسیدگی کنند.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان این که دولت باید برای اجرای برجام هوشیار باشد، گفت: رییس جمهور آمریکا اختیار رفع تحریم های ایران را به ایالات های خود واگذار کرده است که در توافق هسته ای چنین موضوعی مطرح نبوده است./1307/302/ب1

ارسال نظرات