۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۸۱۰۶
با حضور در فرمانداری اهواز؛

معاون آموزش حوزه های علمیه در انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور با حضور در فرمانداری اهواز در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرد.
حجت الاسلام عبدالکريم فرحاني ، معاون آموزش حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه های علمیه کشور صبح امروز، با حضور در فرمانداری اهواز در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرد.

 

در سال 1343 در خانواده ای متدین و شیفته اهل بیت در یکی از مناطق محروم اهواز دیده به جهان گشود. وی با توجه به ضرورت حضور در جبهه مدت تحصیلات دبیرستانی را از 4 به 2سال کاهش داد و موفق به کسب دیپلم شدند و با توجه به رتبه های ممتاز علمی توانستند وارد حوزه علمیه بشوند.

 

حجت الاسلام فرحانی تحصیلات طلبگی خود را در سال 1362 در مدرسه امام خمینی (ره) اهواز آغاز کرد و در حالی وارد حوزه علمیه شد که بر مبانی فلسفی و عقاید اسلامی تسلط خاصی داشت. وی در دوره گذشته انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از حوزه انتخابیه خوزستان نامزد شده بود.

 

لازم به ذکر است، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، آیت‌الله عباس کعبی، آیت‌الله سید علی شفیعی، آیت‌الله محسن حیدری، آیت الله محمد حسین احمدی شاهرودی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان در حال حاضر شش نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند. و در این دوره تعداد نمایندگان خوزستان به هفت نفر افزایش یافت.

 

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری همزمان با مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد./9453/پ203/ج1

ارسال نظرات