۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۰۸۱۲۱
امام جمعه سنقر:

دشمنان به دنبال تخریب طینت پاک طلاب و روحانیان راستین هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر با تأکید بر لزوم هوشیاری طلاب گفت: دشمنان به دنبال تخریب چهره روحانیت و از بین بردن طینت پاک و مطهر طلاب و روحانیان راستین هستند.
حجت الاسلام برقراري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نمایشگاه محرق کاری طلاب حوزه علمیه امام خامنه ای استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان حوزه علمیه و طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای به کار خود پایان داد.


حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهرستان سنقر با حضور در مراسم اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: دین اسلام کامل ترین دین و اتمام بخش حجت الهی بر انسان ها است.


وی افزود: رسول مکرم اسلام (ص) برگزیده خداوند و مبشر و منذر برای بندگان بود و جز خیر و صلاح و عافیت و سعادت بندگان را طلب نمی کرد، پس از رسول خدا (ص) ائمه اطهار (ع) ادامه دهنده طریق پیامبر هستند به گونه ای که جهان هیچ گاه خالی از هدایتگران بشر نباشد.


امام جمعه شهرستان سنقر ابراز داشت: طلاب و روحانیان باید با روحیه هدایتگری وارد جامعه شده و قدم در راه ائمه اطهار گذارند زیرا هدفی مشترک که هدایت بشر به سمت دین الهی است را دنبال می کنند.


حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد:  شرح صدر ویژگی برجسته ای است که اگر خداوند متعال به کسی عطا کند موجب افزایش بینش و صبر شده و مصائب بزرگ پیرامون را قابل تحمل می کند، طلاب و روحانیان گام در مسیری پرفراز و نشیب نهاده اند و باید همواره از خداوند متعال طلب شرح صدر در انجام امور هدایتگری و اصلاح جامعه کنند.

 

وی تأکید کرد: هوشیاری از دیگر ویژگی های بارز طلاب نمونه است زیرا دشمنان به دنبال تخریب چهره روحانیت و از بین بردن طینت پاک و مطهر طلاب و روحانیان راستین هستند و هوشیاری مانع دستیابی آن ها به اهداف شوم و ننگین خود می شود.


استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هر ابزاری در دست اشخاص مختلف کارکردهای مختلفی پیدا می کند، استفاده درست و بجا از هنر و علم همان قدر سازنده است که استفاده نادرست از آن ویرانگر است.


حجت الاسلام برقراری با تقدیر از هنر طلاب خواهر حوزه علمیه امام خامنه ای در برپایی نمایشگاه محرق با محوریت دین و قیام عاشورا یادآور شد: هنری که در دستان هنرمندی با ایمان و دین شناس قرار گیرد به خدمت دین آمده و جلوه ای زیبا بوجود می آورد.


امام جمعه شهرستان سنقر در پایان گفت: باید در هر مسیری که گامی برداشته می شود خداوند متعال در نیت و نظر افراد حضور داشته باشد زیرا چنین کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود./857/202/ب3


ارسال نظرات