۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۳۰۸۱۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اساس شکل گیری حکومت اسلامی بر پایه وحدت و همدلی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که اساس شکل گیری حکومت اسلامی بر پایه وحدت و همدلی است، گفت: عمل به دستورات قرآن و سیره اهل بیت(ع) مهم ترین عامل اجرایی شدن وحدت و حفظ روحیه همدلی در حکومت اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین  سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش ملی سیره علوی که در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد در خرم آباد برگزار شد، گفت: هفتمین همایش ملی سیره علوی امسال با رویکرد همدلی و همزبانی و تلاش یک ساله دانشگاه پیام نور استان و همکاری دیگر نهادها در حا برگزار ی است.

 

وی اساس شکل گیری حکومت اسلامی را بر پایه وحدت و همدلی بیان کرد و افزود: هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه برای تشکیل حکومت اسلامی بر اساس وحدت و همدلی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که پیامبر اسلام(ص) بر محور توحید وحدت را آغاز کرد، افزود: امروز اصل وحدت و همدلی نیازی ضروری، عقلی و شرعی است.

 

وی در ادامه امام علی(ع) را نخستین فداکار در راه وحدت و همدلی دانست و اظهار داشت: امام علی(ع) برای وحدت بین مردم و مسلمانان فداکاری ها انجام داده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امام علی(ع) در راه اسلام و وحدت مسلمانان فداکاری ها کرده  و از حق خود گذشت تا وحدت جامعه حفظ شود.

 

مهم ترین عامل وحدت قرآن، ولایت و عترت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که عمل به دستورات قرآن مهم ترین عامل در حفظ وحدت جامعه و تداوم آن است، گفت: تبیین و ترویج  سیره علوی در جامعه در تقویت فرهنگ دینی در جامعه بسیار موثر است و پیروزی و نصرت در سایه وحدت محقق می شود.

 

استکبار عامل اصلی تفرقه در جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که استکبار عامل اصلی تفرقه در جهان اسلام است، افزود: از دست رفتن شوکت، عظمت و کرامت از آثار زیان بار وجود تفرقه است.

 

وی با بیان این که استکبار، زمانی در قالب جنگ تحمیلی  می خواست انقلاب اسلامی را از پا درآورد، یادآور شد: امروز نیز در عرصه فرهنگی و با اعمال تحریم ها به دنبال تضعیف حکومت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز استکبار در دنیا صادر شده است، افزود: استکبار از بیم گسترش اسلام دست به جنایات اخیر و کشتار مسلمانان و شیعیان جهان می زند.

 

وی با بیان این که استکبار از صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی واهمه دارد، عنوان داشت: امروز استکبار، سیاست استکباری خود را که همان تفرقه و وحدت است دنبال می کند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سیاست های نظام را بر محور قدرت برتر شدن در منطقه تدوین کرد، گفت: رهبری در رهنمودهای خود همواره تأکید دارد که باید ایران اسلامی در سطح دنیا قدرت خود را نشان دهد.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رهبری از پشتوانه الهی و مردمی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواره مجبور به عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

 

وی یادآور شد: شرط رهبری در اجرایی شدن برجام، بسته شدن پرونده pmd ایران بود، که استکبار مجبور عمل به سخنان ایشان بود./9459/202/ب1

ارسال نظرات