۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۰۸۲۷۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

وحدت اقشار مختلف مردم مرهون تلاش روحانیان و علمای استان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اتحاد مردم کرمانشاه را کم نظیر خواند و گفت: این وحدت مرهون تلاش روحانیان، علما و فضلای استان است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم وحدت حوزه و دانشگاه شامگاه پنجشنبه با حضور مسؤولان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

 


ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با حضور در این مراسم اظهار داشت: خداوند متعال در چندین آیه از قرآن کریم به منزلت و مقام والای پیامبر اکرم (ص) اشاره کرده است و حتی به جان رسول خدا (ص) قسم یاد کرده است که این ها همگی نشان دهنده محبت خدا به پیامبر است.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در سطح استان همدلی و برادری برقرار بوده و مشکل و معضلی وجود ندارد، برادران اهل سنت و شیعه همواره به گرمی پذیرای هم بوده و نسبت به یکدیگر با اخوت و دوستی رفتار می کنند.

 


وی اتحاد مردم استان کرمانشاه را کم نظیر خواند و تصریح کرد: وحدتی که در استان کرمانشاه وجود دارد در کمتر جایی مشاهده می شود، پدید آمدن این وحدت مرهون تلاش و کوشش طلاب، روحانیان، اندیشمندان، دانشمندان و فضلای استان است که در راه تقویت و حراست از این وحدت گام بر می دارند.

 


ماموستا محمدی تأکید کرد: امید است که پیوند ناگسستنی حوزه و دانشگاه که در راستای اهداف مقدس انقلاب و اسلام جاری است، مستدام و پایدار باشد، مسؤولان با همدلی و اتحاد باید این پیوند را تقویت کرده و خیر و برکات فراوانی از این راه نصیب استان کنند.

 


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه بسیار کارگشا و پر از خیر و برکت است، وجه اشتراک حوزه و دانشگاه علم بوده و این پیوند عمیق روز به روز تقویت شده و اختلافی در این زمینه دیده نمی شود./857/203/ب1

ارسال نظرات