۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۰۸۲۹۳
پس از اقامه نماز جمعه؛

مردم تهران علیه جنایت زاریا تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران تهرانی در اعتراض به جنایت ارتش نیجریه در قبال شیعیان نیجریه‌ای راهپیمایی کردند.
تظاهرات جنايت زاريا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تظاهرات مردم نمازگزار و همیشه در صحنه استان تهران در اعتراض به کشتار بیش از هزار مسلمان شیعه نیجریایی، ظهر امروز جمعه 27 آذر و پس از نماز عبادی سیاسی جمعه تهران برگزار شد.



بنا بر مشاهدات خبرنگار خبرگزاری رسا، جمع کثیری از نمازگزاران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به جنایات فجیع زاریا و همچنین حمل عکس‌های شیخ ابراهیم الزکزاکی خواستار آزادی هرچه سریع‌تر این مبارز و عالم عصر معاصر شدند.



در بخشی از این راهپیمایی برخی از نمازگزاران با سر دادن شعارهای ضد استکباری، ریشه اتفاقات اخیر در کشور نیجریه را، دخالت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام معرفی کردند.



جمعیت طلاب و روحانیان بسیجی نیز در این راهپیمایی در اعتراض به جسارت صورت گرفته به لباس و جایگاه روحانیت شیعه خواستار اشد مجازات برای عاملان جنایت هولناک زاریا شدند.



گفتنی است هفته قبل ارتش نیجریه با حمله به حسینیه ای در شهر زاریا حدود 1000 نفر از شیعیان کشور نیجریه را شهید و زخمی کرد، ضمن این‌که پس از این جنایت هولناک شیخ ابراهیم الزکزاکی و همسر ایشان را دستگیر کرده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.



لازم به ذکر است تا کنون خبر دقیقی از محل نگهداری شیخ ابراهیم الزکزاکی حاصل نشده است اما شنیده ها حاکی است که وضعیت جسمانی وی وخیم می باشد./856/203/ب1

ارسال نظرات