۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۰۸۳۱۲

مردم زنجان کشتار شیعیان نیجریه و آذربایجان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم زنجان پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار و مرگ بر آل سعود کشتار شیعیان نیجیریه و آذربایجان را محکوم کرده و از اعمال تکفیری‌ها اعلام انزجار کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مردم زنجان امروز همگام با هموطنان سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه و در دمای 9 درجه زیر صفر به خیابان آمده و با اعلام حمایت از شیعیان و مسلمانان نیجیریه و جمهوری آذربایجان از کشتار شیعیان این کشورها اعلام انزجار کردند.

 

بنابر این گزارش؛ مردم ولایتمدار زنجان مانند سنوات گذشته که همواره در دفاع از مظلوم و اعلام انزجار از ظالم کوتاه نیامده و حضور مستمری در این صحنه ها داشتند؛ امروز نیز همگام با هموطنان سراسر کشور با سر دادن شعارهای مرگ بر تکفیری، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از عمال استکبار جهانی و اعمال شان تبری جستند.

 

دمای 9 درجه زیر صفر هم نتوانست مانع از حضور مردم زنجان در صحنه دفاع از شیعیان و مظلومان جهان بوده و در این هوای بسیار سرد و یخبندان نیز آنها از آرمان های انقلاب خود که همانا دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم است، دست برداشته و در خانه های گرم خود بنشینند./949/203/ب1

ارسال نظرات