۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۰۸۳۹۸
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد؛

برپایی غرفه «عفاف و حجاب» در نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به برپایی غرفه «عفاف و حجاب» در نمایشگاه قرآن و عترت در جنوب کرمان، گفت: این غرفه به توضیح پوشش اسلامی با استفاده از آیات قرآن در قالب تصویر و متن می پردازد.
راوند

حجت الاسلام مسعود راوند مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: با توجه به تبلیغات گسترده و وسیع دشمن در عرصه های مختلف و تلاش برای تغییر عقاید جوانان، مسؤولان فرهنگی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند تا نقش های دشمنان برچیده شود.


وی اهداف برپایی این غرفه را معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ، اعتقاد دینی و اسلامی و آنچه که زیور و زینت یک زن مسلمان است، دانست و عنوان کرد: برپایی این غرفه برداشتن گامی در جهت پوشش اسلامی است.


حجت الاسلام راوند با بیان این که یکی از ظرفیت های قرآنی و فرهنگی بسیار خوب و گسترده در جنوب کرمان، برپایی نمایشگاه قرآن در قالب جشنواره قرآن و عترت است، تصریح کرد: در همین راستا یکی از فعالیت های این دبیرخانه برپایی یک غرفه تحت عنوان « عفاف و حجاب» است.


مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این غرفه به توضیح پوشش اسلامی با استفاده آیات قرآن در قالب تصویر و متن می پردازد که در نوع خود در سطح جنوب کرمان بی سابقه است.


حجت الاسلام مسعود راوند بیان کرد: در این غرفه 20 عدد تابلو با موضوع پوشش در قرآن و مدل های پوشش اسلامی ارائه می شود.


وی یادآور شد: این غرفه به همت دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان و کانون عفاف و حجاب مسجد جامع جیرفت برپا شده است./9709/303/ب3

ارسال نظرات