۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۳۰۸۴۷۰

آغاز نام‌نویسی در چهارمین دوره تخصصی تربیت مدرس با عنوان «نگرشی دیگر»

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی از آغاز ثبت نام چهارمین دوره تخصصی تربیت مدرس با عنوان «کارگاه‌های آموزشی نگرشی دیگر» ویژه طلاب و اساتید حوزه خبر داد.
 چهارمين دوره تربيت مدرس «نگرشي ديگر»

حجت الاسلام فلاحتی، مسؤول آموزش مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی نمایندگی شهر قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز ثبت نام چهارمین دوره تخصصی تربیت مدرس با عنوان «کارگاه‌های آموزشی نگرشی دیگر» خبر داد و گفت: این دوره با موضوعاتی همچون حجاب، مهدویت، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت فقیه و جمعیت برای طلاب و اساتید حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که دوره­های پیشن این کارگاره با استقبال طلاب و روحانیان روبه‌رو شده است، گفت: چهارمین دوره تربیت مدرس کارگاه‌های آموزشی نگرشی دیگر با حضور 20 نفر و با شیوه آموزشی و کارگاهی در زمینه فهم کاربر معارف اسلامی در طول دو هفته ویژه برداران طلبه انجام و بعد از این دوره آموزشی دوره ویژه خواهران طلبه برگزار خواهد شود.

  

حجت الاسلام فلاحتی اظهارداشت: روحانیانی که این دوره را با موفقیت به پایان برساند؛ می‌توانند در مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی مشغول به فعالیت و تدریس شوند.

 

وی درباره شرایط و نحوه نام‌نویسی بیان داشت: رده سنی در این دوره 25 تا 40 سال و داشتن مدرک سطح 2 حوزه علمیه از شرایط ثبت نام این دوره است.  

  

مسؤول آموزش مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی افزود: طلاب واجد شرایط و علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند به صورت حضوری تا 30 دی امسال به نشانی قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، کوچه 18، پلاک 175 مراجعه کنند و یا با شماره‌های 7 ـ 37842056 تماس بگیرند./998/ت303/ف

ارسال نظرات