۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۸۵۸۲
خبرگان بصیر(28)

دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت سرمایه گذاری کرده است/ مردم اجازه ورود نا اهلان به خبرگان را نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان گفت: به اندازه ای که ولایت فقیه در نظام اسلامی و حکومت دینی ارزش و اعتبار دارد دشمن در کمین این جایگاه برجسته نشسته و همواره در حال رصد و سرمایه گذاری برای تضعیف این جایگاه مهم است.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی گفت: جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت به شمار می رود که ثمره تلاش ها و شهادت های بسیاری از اندیشمندان و بزرگان ژرف اندیش دین مبین اسلام بوده است.


وی افزود: نزدیک به 4 دهه از عمر درخت تنومند انقلاب می گذرد و هر روز ریشه آن در عمق بیشتری نفوذ می کند، بر اساس قانون اساسی که بر گرفته از آیات و روایات بوده و به وسیله بهترین و نخبه ترین افراد انقلاب به تصویب رسیده است یک مجتهد عادل، مدیر، مدبر و شجاعی بر چنین نظامی اشراف و نظارت کامل دارد.


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که محور ولایت فقیه به عنوان اساسی ترین اصل جمهوری اسلامی به وسیله نخبگان به تصویب رسیده و از سوی مردم نیز پذیرفته شده است، اظهار داشت: برای رسیدن به ولی فقیه و کشف چنین شخصیت برجسته ای باید افراد برجسته و وارسته که از تحصیلات حوزوی، تزکیه نفس کافی و اشتهار به فضل در جامعه برخوردار هستند به وسیله مردم به عنوان نمایندگان مجلس خبرگان انتخاب شوند.


وی ادامه داد: مجلس خبرگان مجموعه ای بسیار با برکت بوده که متشکل از اندیشمندان و فرهیختگان حوزوی است، بنابراین جایگاه مجلس خبرگان با توجه به نقش تعیین کننده ای که در اساسی ترین اصل قانون اساسی یعنی ولایت فقیه دارد بسیار مهم و والا است.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با بیان این که مجلس خبرگان با هیچ مجلسی در دنیا قابل مقایسه نیست، ابراز داشت: مردم بزرگ ایران اسلامی برای این مجلس قداست و عظمت خاصی قائل هستند و می دانند شخصیت های راه یافته که به عنوان وکلای مردم در این مجلس حضور پیدا می کنند افرادی شایسته از نظر فضل و دانش و دیگر زمینه ها هستند.


وی با اشاره به خیز افراد زاویه دار با ولایت برای ورود به خبرگان آینده عنوان کرد: آنچه که روشن است هرچه نعمتی که در اختیار ماست از ارزش و اعتبار بالاتری برخوردار باشد طمع دشمنان و کج اندیشان نسبت به آن بیشتر بوده و سرمایه گذاری بسیاری برای به دست آوردن آن انجام می دهند.


حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی خاطرنشان کرد: به اندازه ای که ولایت فقیه در نظام اسلامی و حکومت دینی ارزش و اعتبار دارد دشمن در کمین این جایگاه برجسته نشسته و همواره در حال رصد و سرمایه گذاری برای تضعیف این جایگاه مهم است.


وی اضافه کرد: چه بسا ممکن است دشمن برای راه یافتن به انگیزه فاسد خود از ابزارهای مناسب استفاده کند که به یقین مردم ایران اسلامی با هدایت های مراجع و علما به ویژه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام و به برکت خون شهدا اجازه نفوذ افراد پلید و ناشایست دشمن به منتخبان خود در مجلس فاخر خبرگان را نخواهند داد.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هوشیاری، بصیرت و موقعیت سنجی مردم در انتخاب نمایندگان خبرگان امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است، گفت: مردم همواره در ادای تکلیف و انجام وظیفه خود به بهترین نحو ممکن عمل کرده اند، مردم همواره در ضربه زدن به دسیسه های دشمن پیشرو بوده، هستند و ان شاءالله خواهند بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات