۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۶۱۱
همزمان با عزای امام حسن عسکری؛

پیکر مطهر دو شهید گمنام در آبادان تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با عزای مسلمانان در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور دوستداران اهل بیت(ع) و عاشقان شهدا در آبادان تشییع و در دانشکده نفت شهید تندگویان این شهرستان به خاک سپرده شدند.
تشييع شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با عزای مسلمانان در سوگ شهادت امام حسن عسکری(ع) پیش از ظهر امروز با حضور دوستداران اهل بیت(ع) و عاشقان شهدا از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان تشییع و در دانشکده نفت شهید تندگویان این شهرستان به خاک سپرده شدند.

 

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این دو شهید با حضور مردم ولایتمدار آبادان از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران تا دانشکده نفت شهید تندگویان برگزار شد.

 

بنابراین گزارش، نماز میت بر پیکر دو شهید گمنام به امامت حجت الاسلام علی نظر ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان اقامه شد و در ادامه حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به ایراد سخن پرداخت.

 

شایان ذکر است، مراسم استقبال و وداع با شهدا نیز شامگاه گذشته در دانشکده نفت شهید تندگویان آبادان با حضور پرشور مردم، مسئولان، دانشجویان و اساتید برگزار شد.

 

گفتنی است، یکی از این شهدا جوان 17 ساله‌ای است و در عملیات والفجر یک، در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده و در تاریخ 20 مردادماه سال امسال از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده است.

 

شهید گمنام دیگر، مجاهد 21 ساله ای است که در عملیات بدر در منطقه عملیاتی دجله به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهرش در تاریخ 15خرداد ماه سال جاری در عملیات تفحص کشف شد./9453/203/ب3

ارسال نظرات