۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۳۰۸۶۱۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وضعیت امروز حجاب در جامعه شایسته انقلاب و شهدا نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مسأله ای مهم که از سفارشات مهم اسلام است در جامعه ما به فراموشی سپرده شده است، گفت: وضعیت نامناسب حجاب در جامعه شایسته این انقلاب و شهدا نیست.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم نهمین یادواره 9 تن از شهدای مسجد بابالحوائج نکا افزود: شهدای ما در مسیر حفظ نظام و ولایتمداری به شهادت رسیدند و خون سرخشان سبب تنومند شدن درخت انقلاب شد.

 

وی با بیان این که ولایتمداری مهم ترین و اصلی ترین پیام شهدا در وصیت نامه هایشان بوده است، اظهار داشت: تا هنگامی که فرهنگ و ولایت‌مداری پشتوانه امت و نظام اسلامی باشند، نسل‌های جامعه در برابر آفات و هجمه ها، مقاوم باقی خواهند ماند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا جان خود را برای پیروزی اسلام و قرآن دادند، خاطرنشان کرد: اگر از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی عزت و افتخاری نداشت. 

 

امام جمعه نکا با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همان ارزش و آرمان های ارزشمند دفاع مقدس جایگاهی عزتمند و افتخارآمیز دارد، تصریح کرد: باید با همه توان و ظرفیت موجود از آرمان های دفاع مقدس حراست کنیم.

 

مسؤول حوزه علمیه نکا با تأکید براین که دشمنان تلاش می کنند ارزش های اصیل و انقلابی دفاع مقدس را در میان نسل جوان ما کمرنگ کنند، افزود: اگر خدای ناکرده ارزش های دفاع مقدس در جامعه ما کمرنگ شود، شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه نکا گفت: شهدا برای ادای تکلیف خود در حفاظت از کیان ایران اسلامی با بصیرت وارد میدان شدند و اکنون وظیفه ما است تا با عمل به وصایا و سفارش‌های شهدا راه با برکت‌شان را با ولایتمداری ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: دشمن از ولایتمداری ما هراسان است و هجمه های مختلف فرهنگی نیز برای ترس از ولایتمداری در جامعه ما است که در این راستا ‌باید با تمام قوت در خط ولایت ثابت‌قدم باشیم و بدانیم بقای انقلاب اسلامی با همین ولایت‌مداری ملت و خون سرخ شهدا تاکنون پابرجا مانده‌ و اکنون نیز ‌باید ادامه‌دهنده راه راستین شهدا باشیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مسأله ای مهم که از سفارشات مهم اسلام است در جامعه ما به فراموشی سپرده شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسب حجاب در جامعه شایسته این انقلاب و شهدا نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین معروف ها حفظ نظام اسلامی و اعتلای فرهنگ و تقویت آن در جامعه است که باید تلاش شود تا با برگزاری یادواره‌های شهدا، ضمن تقویت ولایتمداری، زندگی علوی و فاطمی که مدنظر شهدا بود‌ در زندگی ملت پیاده شود و به دور از تجملات، به زندگی ساده و پایدار بسنده کنیم.

 

امام جمعه نکا با بیان این که گسترش فرهنگ ایثار نظام اسلامی را ایمن می‌کند، گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نظام اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمن حفظ می کند و همه ما نیز باید با ولایتمداری و در دستور کار قرار دادن وصایای شهدا درمسیر شهدا و رهبری باشیم.

 

وی با اشاره به این که امروز دشمن در عرصه دیگر به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد، اما صحنه دفاع و مقابله با دوران دفاع مقدس متفاوت است، امروز دشمنان با کشورمان وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده است. 

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده است./1317/202/ب1

ارسال نظرات