۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۸۷۲۷
به مناسبت هفته وحدت؛

مسابقه مقاله نویسی با موضوع «بررسی موانع و عوامل همگرایی در جهان اسلام» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه مقاله نویسی به مناسبت هفته وحدت با موضوع «بررسی موانع و عوامل همگرایی در جهان اسلام» به از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.
مسابقه بزرگ مقاله نويسي به مناسبت هفته وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه مذاهب اسلامی به مناسبت هفته وحدت و با هدف دریافت ایده های نو در پیشبرد وحدت اسلامی و ارتقای روحیه تحقیق و پژوهش مسابقه مقاله نویسی در محورهای «موانع همگرایی جهان اسلام در عصر حاضر» و «عوامل همگرایی در جهان اسلام» را برگزار می‌کند.

 

چالش‌های سیاسی و فرهنگی، تعصب و افراط گرایی مذهبی و قومی، نقش سلبی رسانه‌ها و غرب و جهل و عوام فریبی و عدم شناخت متقابل از عناوین مقالات محور «موانع همگرایی جهان اسلام در عصر حاضر» است.

 

ریز موضوعات مقالات در محور «عوامل همگرایی در جهان اسلام» عبارت است از: توسعه دانش های مقارنه ای در حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها، نقش ایجابی رسانه‌های امت محور، الگوهای تعامل مذاهب با همدیگر و نقش نهادها و موسسات علمی، فرهنگی و پژوهشی.

 

همچنین مقالات برگزیده در سایت دانشگاه و سایر مطبوعات و مقالات برتر در نشریات دارای اعتبار علمی دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر می‌شود.

 

گفتنی است، شرکت در این مسابقه برای همگان آزاد است و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 10 اسفند امسال از طریق ایمیل mazaheb.pazohesh@gmail.com یا به نشانی ساختمان مرکزی دانشگاه مذاهب اسلامی به نشانی تهران، انقلاب، فلسطین جنوبی، شهید روانمهر.پلاک 3 ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166407712 تماس حاصل کنند./998/د102/ف2

ارسال نظرات