۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۸۷۶۳
امام جمعه شهرستان سلسله:

امنیت امروز مرزهای کشور از ثمرات خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان سلسله با بیان این که خون شهدا برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی و اسلام داشت، گفت: امنیت امروز مرزهای کشور از ثمرات خون شهدا است.
شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه شهرستان سلسله، عصر امروز در مراسم یادواره 296 شهید شهرستان سلسله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت امروز مرزهای کشور از ثمرات خون شهیدان است.


وی با اشاره به این که امام راحل بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی یارانی فاطمی و علوی گرد خویش جمع کرد، افزود: امروز این افراد با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و کشور در عرصه های گوناگون جامعه لبیک گوی رهبری هستند.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا اسلام در دنیا در حال گسترش است و ما نیز در راه حفاظت از آرمان های شهدا، امام راحل و اسلام راه آنان را ادامه می دهیم.


وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) عنوان داشت: این ایام مصادف با سوخته شدن در خانه حضرت زهرا(س) هست، مکانی که جبرییل وقتی می خواست بر پیامبر اکرم(ص) نازل شود از حضرت زهرا(س) اذن دخول می گرفت.


امام جمعه شهرستان سلسله با اشاره به این که از آن تاریخ قرن ها می گذرد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با یاری فرزندی از فرزندان حضرت زهرا(س) به پیروزی رسید.


وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان سلسله 296 شهید ، 34 آزاده و 793 جانباز و را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که روحیه ایثارگری و فداکاری شهدا در جامعه امروز باید به خوبی تبیین شود و نسل جوان از آرمان های شهدا آگاه باشند، اظهار داشت: تبیین روحیه ایثار گری و فداکاری شهدا در جامعه به ویژه بین جوانان بهترین راه آگاه سازی جوانان از دسیسه های دشمن است.


وی هدف از برگزاری این یادواره ها را گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: در این بین صبر و شکیبای خانواده های شهدا ستودنی است./9459/203/ب1

ارسال نظرات