۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۸۸۰۷
خبرگان بصیر(29)

وجود مجلس خبرگان اطمینان بخش است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وجود خبرگان دسیسه های دشمن را خنثی می کند، بر ضرورت هوشیاری در انتخاب نمایندگان بصیر در مجلس خبرگان تأکید کرد و گفت: در تمامی انتخابات مسأله نفوذ افراد نا اهل مطرح است که ملت ایران باید با هوشیاری کامل افراد صالح را انتخاب کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان در نظام اسلامی گفت: یکی از کارهای مهم خبرگان رهبری مربوط به روز مبادا می شود یعنی اگر صحنه از رهبری خالی شود خبرگان باید وظیفه خود را انجام داده و اجازه ندهند کشور از زیر چتر ولایت فقیه، ولایت دین و اهل بیت(ع) خارج شود.


وی افزود: خود وجود مجلس خبرگان رهبری بسیار اطمینان بخش برای طرفداران انقلاب است و دشمنان را مأیوس می کند، پیش از رحلت امام خمینی(ره) اجانب تصور می کردند که اگر ایشان رحلت کنند مملکت از هم پاشیده می شود تا اهداف شوم خود را اجرایی کنند اما زمانی که دیدند مجلس خبرگان در کمتر از 24 ساعت وظیفه خود را انجام داد و رهبری جامع را انتخاب کرد مأیوس و دچار ضعف شدند از این رو وجود خبرگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وجود خبرگان دسیسه های دشمن را خنثی می کند، بر ضرورت هوشیاری در انتخاب نمایندگان بصیر در مجلس خبرگان تأکید کرد و اظهار داشت: در تمامی انتخابات مسأله نفوذ افراد نا اهل مطرح است که ملت ایران باید با هوشیاری کامل افراد صالح را انتخاب کنند.


وی با اشاره به اهداف عده ای از مطرح کردن مسأله شورای رهبری در ایام انتخابات ادامه داد: در اوایل انقلاب تا رحلت حضرت امام(ره) مسأله رهبری شورایی مطرح بود اما از آن پس و بر اساس قانون اساسی چنین چیزی وجود ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که مطرح کردن موضوع شورای رهبری در حال حاضر جایگاهی ندارد، ابراز داشت: مسأله شورای رهبری صحیح نبوده و مطرح کردن آن به ویژه در زمان انتخابات به صلاح کشور نیست.


وی عنوان کرد: عده ای داستان می گویند، در اوایل انقلاب شورای رهبری در قانون اساسی وجود داشت امام حضرت امام(ره) در زمان حیات خود فرمودند که این مسأله باید اصلاح شود و تغییر کند، پس از رحلت بنیانگذار انقلاب نیز رهبری شورایی مطرح شد اما رأی نیاورد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات