۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۸۸۳۱
معاون تهذیب حوزه های علمیه زنجان خبر داد؛

دوره آموزشی دانش افزایی مدیران حوزه های علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان از برگزاری زود هنگام دوره آموزشی دانش افزایی مدیران حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره، نخستین دوره است که برای مدیران استان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می شود.
دوره آموزشي

حجت الاسلام علی ناصر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری دوره دانش افزایی مدیران حوزه های علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره،نخستین دوره دانش افزایی مدیران حوزه های علمیه استان زنجان است که از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که این دوره از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم طرح ریزی شده است افزود: این دوره با حضور حجت الاسلام حسینی، مدیر اداره دفتر امور اخلاقی تربیتی معاونت تهذیب و همچنین معاون مرکز آموزشی مشاوره مؤسسه امام خمینی (ره) قم برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به موضوعات اعلام شده برای بررسی در این دوره یک روزه گفت: موضوعی که در دوره دانش افزایی به عنوان محور بحث قرار خواهد گرفت؛ بحث «شناسایی نیازهای نوجوان و نقش مدیران» است که با حضور مدیران مدارس به عنوان اشخاصی که بیشترین ارتباط را با نوجوانان دارند، تأثیرگذاری بسزایی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام ناصر در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: هدف و موضوع کلی این دوره ها جهاد تربیتی مدیران است؛ چرا با توجه به حضور نوجوانان و جوانان از دوره های راهنمایی و دبیرستان در حوزه های علمیه، می طلبد تا مدیران بزگوار راه های ایجاد ارتباط با نوجوانان و شناسایی نیازهای آنان را بیش از پیش آموخته و به کار گیرند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا بحث های روانشناسی نیز در این دوره مطرح خواهد شد و البته با توجه به سخنان مدیران معاونت تهذیب، قرار است که برگزاری این دوره ها به صورت مداوم باشد.

 

گفتنی است؛ در گذشته نیز دوره های دانش افزایی مدیران حوزه های علمیه زنجان از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شده بود./949/302/ب1

ارسال نظرات