۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۰۸۸۵۰

تجمع اعتراض آمیز در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه در جامعه الزهرا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیش از یک هزار نفر از خواهران طلبه جامعه الزهرا(س) با تجمع در اعتراض به فاجعه کشتار شیعیان نیجریه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار توقف این کشتار بی رحمانه و آزادی شیخ زکزاکی شدند.
جامعه الزهرا جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از یک هزار نفر از خواهران طلبه ایرانی و غیر ایرانی جامعه الزهرا(س) و مجتمع هدی با تجمع در صحن امام رضا(ع) با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل، اباالفضل علم دار زکزاکی را نگه دار، شیعه نیجریه، خون داده در راه دین، از پا نخواهد نشست، تا مرگ مستکبرین؛ زکزاکی مجاهد حمایتت می کنیم؛ حمایت خود را از راه شهدای نیجریه اعلام کردند.

 

در این تجمع طاهره حیدری مجد استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: کشتارهای بی رحمانه ای که از سوی تروریست ها در افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشور ها علیه مسلمانان به خصوص شیعیان انجام می شود، نشان از عقده‌های تروریست‌ها دارد.

 

 حیدری مجد  ادامه داد: اگرچه کشته شدن جوانان بر والدین آنها بسیار سخت می گذرد اما به فضل الهی ثمره خون پاک این شهیدان، سرنگونی حکومت های ظالم در افریقا خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتش نیجریه شیعیان را در آخرین روز ماه صفر به بهانه ی تعویض پرچم ها که نشان دهنده ی جنگ است، کشتند.

 

 استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان سه پسر شیخ زکزاکی را در مقابل او کشتند، اما او هرگز از حقیقت دین دست نکشید و به عنوان یک رهبر آگاه و پیرو ولایت مطلقه فقیه همچنان به تلاش خود ادامه داد.

 

حیدری مجد با بیان اینکه اسلام ناب محمدی مورد تاکید امام خمینی بود گفت: این اسلام، با دشمنان سازش نمی کند و امروز ماموریت ماست که مظلومیت این شهیدان را به گوش جهانیان برسانیم.

 

استاد نهج البلاغه با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایشان و دخترشان حضرت زینب(س) در برابر دشمنان ایستادند و خطبه ایراد کردند و امروز دشمنان با شناسایی این رهبران دینی ما، در مقابل ما می جنگد.

 

در پایان این مراسم مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب ایرانی و غیر ایرانی جامعه الزهرا(س) با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن و اعلام تاسف و همدردی با بازماندگان داغدار شهدای عزیز، این مصیبت عظیم را به ساحت مقدس حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید و امت اسلامی تسلیت گفته و آزادی برای رهبر شیعیان نیجریه علامه شیخ ابراهیم زکزاکی را خواستار شدند./998/د102/ف

 

منبع: روابط عمومی جامعة الزهرا(س)

ارسال نظرات