۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۰۸۸۹۳
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

ثبت نام عتبات دانشجویی از فردا آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فقیهی از ثبت‌نام عتبات دانشجویی خبر داد و گفت: ثبت نام عتبات دانشجویی برای امسال از فردا اول دی ماه آغاز می‌شود، ضمن اینکه 11 هزار و پانصد دانشجو، استاد دانشگاه و مجموعه های دانشگاهی به این سفر اعزام می‌شوند.
مكه مكرمه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ظهر دوشنبه 30 آذر در محل ستاد عمره دانشجویان، گفت: ثبت نام عتبات دانشجویی برای امسال از فردا اول دی ماه آغاز می‌شود، ضمن اینکه 11 هزار و پانصد دانشجو، استاد دانشگاه و مجموعه های دانشگاهی به این سفر اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: امسال دانشجویان دختر مجرد می‌توانند در این سفر معنوی حضور داشته باشند، علاوه بر این دانشجویان متأهل هم همراه سایر دانشجویان می‌توانند از پنجم بهمن ماه تا پایان فروردین سال 95 در سفر عتبات حضور داشته باشند.

 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره نحوه اعزام نیز، عنوان داشت: قرعه کشی این دوره در روز ولادت پیامبر(ص) برگزار خواهد شد، ضمن اینکه پیش بینی می‌شود در این دوره 288 کاروان اعزام شوند که 172 کاروان به صورت هوایی و 115 کاروان به صورت زمینی خواهند بود.

 

وی تأکید کرد: برای امسال تلاش شده است تا یک وام یک میلیون تومانی با سود چهار درصد در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

 

فقیهی گفت: امسال هم چنین چندین کاروان به رؤسای دانشگاه‌های کشور اختصاص داده شده که از دوم تا هفتم فروردین اعزام می‌شوند، این کاروان‌ها ویژه چند استان از جمله تهران، شیراز، تبریز، کرمان و اصفهان خواهند بود.

 

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره هزینه‌های اعزام دانشجویان به عتبات گفت: در این دوره مانند دوره ویژه، تخفیف ویژه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده و دانشجویانی که به صورت زمینی اعزام می‌شوند 870 هزار و دانشجویانی که به صورت هوایی اعزام می‌شوند یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه می‌دهند.


حجت الاسلام فقیهی در پایان گفت: برای سفر به کشور عراق نیز تلاش داریم تا به شهر کاظمین دانشجو بفرستیم، برای اعزام به شهر سامرا باید منتظر شرایط باشیم، اما در تمام موارد ما تابع شرایط عراق خواهیم بود، ضمن اینکه این اعزام‌ها از طریق هوایی و به شهرهای نجف و بغداد خواهد بود./856/202/ب2

ارسال نظرات