۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۹۰۳
استاد حوزه و دانشگاه:

دایره جبهه مقاومت اسلامی محدود به خاورمیانه نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری با بیان این‌که دایره جبهه مقاومت اسلامی محدود به خاورمیانه نیست، گفت: مرحله صدور انقلاب و حفظ فرهنگ شهادت سخت تر از خود انقلاب است.
حجت الاسلام مجتبي نظري، استاد حوزه و دانشگاه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مجاهد مناطق ترک نشین و شیعه تازاخورماتو و بشیر عراق که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر ملت ایران و عراق در کنار یکدیگر علیه داعش متحد شده‌اند، حرکتی استراتژیک و اعتقادی محسوب می شود.

 


وی با بیان این‌‎که دایره جبهه مقاومت اسلامی محدود به خاورمیانه نیست، خاطرنشان کرد: امروز وارد دوران صدور آرمان های اصیل انقلاب اسلامی شده ایم و جبهه مقاومت اسلامی تا نیجریه و آمریکا پیش رفته است، همین امر عامل ترس و واهمه دشمنان اسلام و تشیع شده است.

 


این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که مرحله صدور انقلاب و حفظ فرهنگ شهادت سخت تر از خود انقلاب است؛ تصریح کرد: دشمنان در این مرحله موج گسترده اسلام هراسی و به‌ویژه شیعه هراسی را به وجود آوردند و دست به کشتار فجیع در نارداران و نیجریه می زنند و این نشان از زنده بودن یزیدیان زمان است.

 


حجت الاسلام نظری با اشاره به این‌که هدف اصلی گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب در منطقه خاموشی نور ولایت و امامت در جهان است، گفت: استکبار جهانی با استفاده ابزاری از شیوخ مرتجع عرب منطقه‌ای و تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی درصدد براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

 


وی ادامه داد: آرامش و امنیت کنونی را مدیون خون شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستیم، تبریز تاکنون در پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی رتبه اول را در کشور داشته است و این کمک ها به ثمر نشسته و اگر خدا بخواهد به زودی با پایان جنگ در سوریه، آرزوی زیارت مرقد حضرت زینب(س) برای همگان محقق خواهد شد.

 


همچنین ملاحسام، یک از مجاهدان ترک و شیعه عراقی در سخنانی به تشریح مشکلات و سختی‌های شیعیان ترکمن عراق چه در زمان صدام و چه زمان کنونی پرداخت و عامل پایداری شیعیان را ولایت پذیری آنان دانست، اظهار داشت: شیعه هیچگاه از مکتب اهل بیت رویگردان نبوده است.

 


این مجاهد عراقی از آواره شدن شیعیان ترک مناطق بشیر و تازاخورماتو از سوی صدام خبر داد و بر ادامه تحمل این مشقت ها در حال حاضر و با حمله و کشتار وحشیانه داعش علیه مردم بی دفاع تاکید کرد و گفت: امروز شیعیان ترک عراق در جبهه مقابله با داعشی‌ها از هر مجاهدتی فروگذار نیستند./935/202/ب1

ارسال نظرات