۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۰۹۰۲۵
امام جمعه امیدیه:

فتنه‌گران به دنبال مظلوم‌نمایی و جلب آراء مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با اشاره به این که انتخابات جولانگاه حضور فتنه گران است، گفت: فتنه گران با سوء استفاده از فراموشی فتنه 88 با حضور در اماکن عمومی و علمی برای جلب آراء مردم به مظلوم نمایی و بزک کردن خود می پردازند.
فتنه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  با اشاره به این که از دهه هفتاد به بعد حضور مخالفان و براندازان نظام اسلامی در محافل دانشگاهی و علمی پررنگ تر شده و واقعه کوی دانشگاه از نمونه های شیطنت بازی این افراد است، تصریح کرد: دشمن به دنبال تبدیل فضاهای علمی به سیاسی و مشغول کردن دانشگاهیان به سیاسی بازی و دوری از علم آموزی و در نتیجه افت علمی و عقب ماندگی کشور است.

 

امام جمعه امیدیه با بیان این که دشمن به دنبال دوری دانشگاهیان از علم آموزی بوده که متأسفانه در این قضیه عده ای به عمد یا ناآگاهانه هم سو با سیاست های دشمنان انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 و اتفاقات مرتبط با آن با گذشت زمان و فراموشی آن عده‌ای از این غفلت استفاده و با دعوت از افراد دخیل در فتنه و محکوم و بکارگیری آنها در  دانشگاه‌ها و پست های کلیدی خطراتی را برای نظام اسلامی فراهم می‌کنند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که هوشیاری مردم از تکرار فتنه های مشابه فتنه 88 جلوگیری می‌کند، افزود: اصلاح طلبان و اصولگرایان با صرف نظر از گرایش ها و دیگاه های سیاسی خود در زیر بیرق ولایت و رهبر معظم انقلاب به مملکت و مردم خدمت کرده و نظام اسلامی و حمایت از آن را سرمشق خود قرار دهند.

 

وی با بیان این که  نشست و برخاست با اصلاح طلبان منعی نداشته اما دعوت از فتنه‌گرانی که خطوط قرمز نظام اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند، اشتباهی بزرگ و به صلاح اشخاص و نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: استاندار خوزستان نسبت به اطرافیان برای تلاش در تخریب وجهه ایشان هوشیاری به خرج داده و همچون گذشته در زمینه خدمت رسانی به مردم کوشاتر و از پرداختن به چنین اموری دوری گزیند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که حضور فتنه‌گران با توجه به در پیش بودن انتخابات و حضور در اماکن عمومی و علمی نوعی مظلوم‌نمایی و تبلیغ است، اظهار داشت: برگزار کنندگان انتخابات بی طرفی خود در این زمینه را اعلان کنند چون نزاهت و سلامتی انتخابات نظام اسلامی با توجه به شاکله برگزاری آن اطمینان آور است.

 

وی با بیان این که مسؤولان دولتی و مجریان انتخابات در صورت حمایت از افراد و گروه های خاص بهانه و طمع را به دست دشمنان نظام اسلامی می‌دهند، گفت: فتنه‌گران به دنبال مظلوم‌نمایی و بزک کردن خود برای جلب آراء مردم هستند، اما ملت هوشیار و حزب‌اللهی ایران از تکرار حوادث جلوگیری می‌کنند./9456/203/ب2

ارسال نظرات