۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۰۹۰۵۸
با حضور در ستاد مرکزی انتخابات هرمزگان؛

آیت‌الله نعیم‌آبادی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان دقایقی پیش با حضور در ستاد مرکزی انتخابات هرمزگان آمادگی خود را برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.
آیت‌الله نعیم‌آبادی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با ثبت مشخصات در سامانه، مراحل ثبت نام خود را برای داوطلبی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نهایی کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخاب رهبر را کار اصلی این مجلس خواند و اظهار داشت: کسانی که برای خدمت به مردم و جامعه راهی مجلس خبرگان رهبری می‌شوند باید اهتمام به حل مشکلات جامعه  را مدنظر خود قرار دهند.

 

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: هر چند مرتفع ساختن مشکلات و معضلات جامعه، تکالیف قانونی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیست اما جزء تکالیف شرعی آنان محسوب می‌شود.

 

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یک نماینده باید نسبت به فرهنگ جامعه، هر چیزی که در توان دارد انجام دهد یا به تعبیری حرفش برش داشته باشد.

 

وی همچنین اضافه کرد: انتخاب رهبر از تکالیف قانونی مجلس خبرگان رهبری است، اما باید در کنار این مسؤولیت قانونی، از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و ایجاد و حفظ وحدت بهره ببرد.

 

آیت الله نعیم آبادی، مجلس خبرگان رهبری را بزرگ‌ترین و مهم ترین مجلس عنوان کرد و ابرازداشت: ولایت فقیه در صدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و مجلس خبرگان رهبری نیز به طور مستقیم مربوط به ولایت مطلقه فقیه است.

 

نماینده کنونی مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان اذعان داشت: به دلیل بزرگ ترین تکلیف قانونی که همان انتخاب رهبر است این مجلس به عنوان اساسی‌ترین رکن و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است./851/202/ب1

ارسال نظرات