۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۹۱۴۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت با محوریت ولی فقیه مهم ترین نیاز کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای توطئه افکنی در کشور به کار گرفتند، وحدت با محوریت ولی فقیه مهم ترین نیاز کشور است.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی نکا با بیان این که همه آنچه امروز در اختیار ما است و هر دانش و توانایی که در عرصه‌های مختلف در اختیار ما قرار داده شده از جانب خداوند است، یادآور شد: این توانمندی‌ها، در جان ما از سوی خدا نهفته شده است و به همین دلیل باید از این هنر در راستای ارزش‌ها استفاده و کارمان برای خدا باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: توجه به ارزش‌های مختلف انقلاب، ولایت، دفاع مقدس، قرآن و عترت و دفاع از حرم از مسائل مهمی است که باید مورد توجه اهالی رسانه باشد.

 

امام جمعه نکا با تبریک به در پیش بودن هفته وحدت افزود: وفاق و همدلی در کنار نقاط ضعف و کاستی ها سازنده است که باید با اتحاد و برادری در این راستا گام برداریم.

 

وی ادامه داد: یکی ازبرنامه ریزی های مهم ایحاد اختلاف در بین مسلمانان است که این مهم باید در ایام هفته وحدت و همچنین ایام منتهی به انتخابات مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

امام جمعه نکا با تاکید بر فرهنگ ولایتمداری در جامعه و توجه به ارزش ها افزوذ: آنچه جامعه را از خطرات مختلف ایمن نگه می دارد تبعیت از رهبری، بصیرت افزایی و دوری از نفرقه است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که یکی از مسائل مهم و مورد توجه دشمنان و ایجاد جنگ ها، شیعه و سنی کردن و ورود تکفیری ها برای ایجاد اختلاف و تفرقه است که باید آگاه باشیم، گفت: تبعیت از رهبری جامعه را از آسیب ها در امان نگه می دارد که باید در این راه استوار حرکت کنیم.

 

امام جمعه نکا با اشاره به این که دنیای ما دنیای فرهنگ است و انقلاب ما نیز انقلاب فرهنگی است؛ از این رو باید در جهت تقویت فرهنگ تلاش شود، گفت: امروز دنیا در حال پیشرفت به سوی مسائل فرهنگی است و ما باید در جهت رشد و تعالی فرهنگ دینی و ارزشی تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام لائینی به تلاش شبانه روزی دشمن برای ترویج بی بندوباری و ناهنجاری‌های فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان با گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و پایگاه‌های اینترنتی غیر اخلاقی در تلاش هستند جامعه دینی را تضعیف کنند.

 

امام جمعه نکا هویت زدایی نسل جوان را مهم ترین هدف دشمنان در هجمه های فرهنگی دانست و تصریح کرد: آنها تلاش می کنند تا افکار جوانان ایرانی از درون تهی کنند و با مفاهیم انحرافی و خطرناک غربی پر کنند.

 

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج صحیح مفاهیم تعال بخش اسلامی در بخش های مختلف جامعه هستیم، افزود: تبلیغ صحیح مبانی دینی سد محکمی در برابر هرگونه انحراف و توطئه دشمنان است.

 

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه امروز نظام اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی امروز در عرصه جهانی عزت و اقتداری غیر قابل وصف دارد، افزود: ملت ایران در سایه ایستادگی و مقاومت به کشوری اثرگذار و مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: به برکت رهنمودها و هدایت های  عالمانه مقام معظم رهبری، کشورهای غربی دربرابر ملت ایران زانو زده اند.

 

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ سیاسی آمریکایی ها پس از توافق هسته ای اشاره کرد وگفت: ملت ایران هیچ گاه جنایت ها و توطئه های آمریکایی ها علیه این نظام دینی را فراموش نخواهند کرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای توطئه افکنی در کشور به کار گرفتند، وحدت با محوریت ولی فقیه مهم ترین نیاز کشور است.

 

احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه گفت: حوزه فرهنگ و هنر، حوزه ارزش‌ها و بیان حرف‌های جامعه در قالب هنر است که انتظار است که هنرمندان در مسیر تعالی و رشد فرهنگ و هنر، با اتحاد و وحدت گام برداشته و به نوعی با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه در شناساندن هنر واقعی خود به جامعه تلاش کنند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از هنرمندان حمایت می‌کند./1317/202/ب1

ارسال نظرات