۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۱۴۶
حجت الاسلام ذوالنور:

هاشمی از امام دم می زند اما بسیاری از مواضعش در مقابل امام است

خبرگزاری رسا ـ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست سیاسی در قم گفت: متأسفانه برخی از سران کشور بلافاصله بعد از هشدارهای روشن‏گرانه رهبر معظم انقلاب، می خواهند این بیانات را به گونه ای که برای آن ها سودمند باشد تفسیر کنند که از نشانه های نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام ذوالنور در دانشگاه علوم پزشکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست گفتمان سیاسی دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با حضور نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از دانشجویان، عصر امروز در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به جریان نفوذ ابراز کرد: امروزه برای نفوذ در کشورهایی که درب های ورودی خود را به روی استکبار و استعمارگران بسته اند، از راه نفوذ و رخنه استفاده می کنند؛ استفاده از رسانه و فضای مجازی که گستردگی زیادی دارد، از مهمترین ابزار نفوذ است.

 

وی درباره ایجاد ذهنیت ها نسبت به جریان تکفیری داعش توضیح داد: رسانه های غربی در ابتدا گروه تکفیری داعش را رزمندگان اسلام می خواندند و بعد از حوادث تروریستی در فرانسه به تروریست های داعش خوانده شدند؛ این الفاظ از پیش انتخاب شده و در جای خود به کار برده می شود.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: واژه جنگ، فقط برای دشمن به کار برده می شود و امروزه به جای جنگ روانی از واژه عملیات روانی استفاده می کنند که اضافه بر به کار بردن علیه دشمن، درباره نیروهای خودی و گروه بی طرف نیز انجام شود.

 

وی درباره نفوذ دشمن در افکار و تصمیمات مسؤولان کشورهای مورد نفوذ اظهار داشت: دشمن در ابتدا سعی می کند بر افکار رهبر و مقام عالی کشور مورد هدف، نفوذ کند؛ در صورت ایستادگی و مقاومت وی، به لایه های پایین تر، مثل رییس جمهور و مسؤولان کشور هجوم می آورند.

 

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: اگر دشمن از سوی مسؤولان کشور هم ناامید شود، به طرف نخبگان و لایه های متعدد جامعه می رود و بر فکر، اندیشه، احساس، عمل و کنش آن ها تغییر ایجاد می کند؛ این تغییر به گونه ای است که افراد مورد نفوذ، آن گونه که دشمن می خواهد عمل می کنند.

 

وی به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره اشتباه محاسباتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از سران کشور بلافاصله بعد از هشدارهای روشن‏گرانه رهبر معظم انقلاب، می خواهند این بیانات را به گونه ای که برای آن ها سودمند باشد تفسیر کنند؛ این گونه رفتارها نشانه های نفوذ در سران کشور است.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با انتقاد از تخریب دولت های قبل برای کسب رأی تصریح کرد: این که کاندیداهای ریاست جمهوری در کلیپ های تبلیغی به تخریب دولت قبل خود می پردازند یک امر کاملا غلط است و به یک ابزار هدفمند در تبلیغات ریاست جمهوری تبدیل شده است.

 

وی به اظهارات رییس جمهور در ابتدای آغازبه کار دولت نسبت به پیش از مذاکرات هسته ای اشاره و ابراز کرد: این دولت در ابتدا 80 درصد مشکلات کشور را به سوء مدیریت احمدی نژاد نسبت داده بود؛ این در حالی است که پیش از مذاکرات هسته ای اظهار کردند، حتی آب خوردن مردم هم به تحریم ها وابسته است؛ چنین اظهاراتی توهین به درک جامعه است.

 

حجت الاسلام ذوالنور افزود: این دولت در اقتصاد مقاومتی بسیار ضعیف عمل کرده است و پس از گذشت بیش از یک سال، طرحی برای چگونگی وارد شدن به اقتصاد مقاومتی را به رهبر معظم انقلاب ارائه دادند؛ انتظار می رفت این کار در چندماهه نخست دولت انجام شود؛ مردم بهتر درک می کنند این که دولت می گوید از رکود عبور کرده ایم آیا محقق شده است یا خیر؟

 

وی در بخش دیگر عنوان کرد: امیدواریم رییس جمهوری نصیب این کشور شود که بخواهد فقط چهار سال ریاست کند و خودش را فدایی این کشور بداند؛ همه فحش ها و ناسزاها را به جان بخرد و بعدها مانند امیر کبیر بفهمند که چه کمکی برای اقتصاد این مملکت کرده است.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به اظهارات اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره و اظهار داشت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از امام راحل صحبت می کند اما بسیاری از مواضعش مقابل ایشان است؛ شورای رهبری شرعی و قانونی نیست.

 

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام هویت مستقلی ندارد که بخواهد شانه به شانه رهبر سیاست گذاری کند و باید پشت سر ولایت باشد؛ به نظر می رسد از زمانی که برخی مفاسد سران کشور و خانواده آن ها برای مردم فاش شده است، به چنین اقدامات غیر اخلاقی و نفاق انگیز متوسل شده اند.

 

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به این سؤال که آیا برای انتخابات پیش رو در مجلس ثبت نام می کنند، گفت: بنده در ابتدا با قاطعیت به این اقدام پاسخ منفی داده بودم؛ با توجه به اصرار اطرافیان دچار تردید شده ام و اگر به این نتیجه برسم که می توانم به این انقلاب و نظام کمکی کنم، از انجام آن دریغ نخواهم کرد؛ در مجموع هنوز به این نتیجه نرسیده ام که برای انتخابات مجلس ثبت نام کنم./840/پ202/ج

 

ارسال نظرات