۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۳۰۹۱۸۶
نماینده خبرگان رهبری:

داعش محصول تفکر اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: با حفظ وحدت تمام گروه‌های اسلامی و تقویت روحیه مقاومت، زمینه نابودی کامل گروه تروریستی داعش فراهم می شود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته در دیدار جمعی از شیعیان مناطق تازاخورماتو و بشیر عراق اظهار داشت: غرب با حمایت از کانون اصلی تروریست در منطقه، تنها شعار مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری را سر داده است.

 


وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی و انقلابی همیشه حامی و طرفدار عدالت، منطق است و خودش قربانی تروریست بوده و هزینه‌های سنگینی در مبارزه با تروریست‌ها از جمله منافقین داده و می‌دهد و همواره با اقدامات وحشیانه تروریستی امثال داعش که پوشش اسلام و ریشه در جاهلیت مدرن دارد مخالف بوده و هست.

 


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به مقاومت مردم و شیعیان عراق در مقابله با گروهک‌های تروریستی سلفی و تکفیری تصریح کرد: حرکات تروریستی در هر جای دنیا چه در فرانسه، عراق و سوریه همه جا از نظر ملت ایران شدیدا محکوم است.

 


آیت الله شبستری ادامه داد: آسیبی که ما از تسنن آمریکایی و تشیع لندنی می بینیم از هیچ دشمن و کافری نمی بینیم، خطر این تحریفات از یهود و صهیونیست ها بیشتر است. این فرق ضاله که ساخته و پرداخته استکبار جهانی هستند آمده اند تا اسلام را تحریف کشانده و یک مشت خرافات را به آن پیوند بزنند.

 


وی با بیان این‌که داعش محصول تفکر اسلام آمریکایی است که توسل به ائمه اطهار(ع) و تعظیم شعائر را شرک می دانند و اگر مسلمانان اجازه داده بودند این وهابیت خبیث تاکنون بارگاه مطهر پیامبر اکرم(ص) را تخریب کرده بودند، امروز مشکل اصلی جهان اسلام وهابیت و تفسیر به رأی از آیات قرآنی است.

 


امام جمعه تبریز با بیان این‌که اسلام ناب و بدون افراط و تفریط اگر به جوانان معرفی شود همه به آن روی خواهند آورد، گفت: آن چه مسلم است و باید دانست؛ با حفظ وحدت تمام گروه‌های اسلامی و تقویت روحیه مقاومت، زمینه نابودی کامل گروه تروریستی داعش فراهم می شود.

 


همچنین ابوفلاح، ملاعصام و ابوجعفر از شیعیان ترک زبان عراق که چند روزی میهمان مردم تبریز بودند، در این دیدار صمیمی با تشریح وضعیت و شرایط مناطق شیعه نشین تازاخورماتو و بشیر عراق، بر نقش کلیدی جمهوری اسلامی در مقابله با گروه تروریستی داعش تأکید کردند./935/202/ب1

ارسال نظرات