۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۰۹۲۲۰
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:

دولت‌ها به قبله تهران بی‌توجه بوده‌اند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مردم شهرستان ری شهدا و جانبازان بسیار زیادی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و بیشترین نقش را در انتخابات داشته‌اند اما با وجود این کم‌ترین توجه و عنایت را از سوی دولت‌ها شاهد بوده اند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ري شهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری‌‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار رییس‌جمهور با مردم شهرری خطاب به رییس جمهور، گفت: امیدوارم سفر شما به این شهر منشأ خیر و برکت فراوانی شود.

 

وی با اشاره به اینکه موفقیت دولت و نظام مبتنی بر ولایت فقیه است، افزود: بنده این دولت را دعا می‌کنم زیرا در سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب قرار دارد، من با رییس جمهور از سال 41 دوست و رفیق صمیمی بودم و 50 سال است که این دوستی  ادامه دارد به همین دلیل او را بسیار دعا می‌کنم.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ضمن تشکر از حضور رییس جمهور در شهرری، عنوان کرد:  سفر رییس جمهور در راستای حل مشکلات منطقه است زیرا شهرری افزون بر اینکه قبله تهران است مردم آن نیز نقش بسزایی در پیروزی و ماندگاری انقلاب داشتند.

 

حجت‌الاسلام ری‌شهری اظهار داشت: این منطقه شهدا و جانبازان بسیار زیادی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و بیشترین نقش را در انتخابات داشته است اما با وجود این کمترین توجه و عنایت را از سوی دولت‌ها شاهد بوده است.

 

وی افزود: از مردم جنوب تهران به شمال این شهر خیرات می‌رسد اما در عوض زباله‌ها و معضلات مردم شمال تهران به جنوب تهران سرازیر می‌شود، امروز مهم ترین مشکل و معضل شهرستان ری آلودگی فراوان محیط زیست آن است که باید در کمیته‌ای مخصوص بررسی شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به دومین مشکل مردم شهرستان ری ابراز کرد: حاشیه‌نشینی یکی دیگر از معضلات و مشکلات شهرستان ری است اینجا وضع مردم بی‌اندازه بد است که دولت‌ها در برطرف کردن این مشکلات باید کاری انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ری‌شهری افزود: اینجانب حدود 25 سال در خدمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستم، همسایگان و مجاوران اطراف حرم از بافت فرسوده اینجا ناراضی هستند امیدوارم که تا زنده هستم ببینم مشکلات این منطقه برطرف می‌شود تا من شرمنده مردم مجاور حرم نباشم.

 

وی با اشاره به مجموعه کتاب سیره پیامبر خاتم(ص) به عنوان جدیدترین اثر خود، گفت: این مجموعه یکی از آثار برجسته دانشکده علوم حدیث است که با همت و یاری جمعی از پژوهشگران انجام شد، امروز پژوهشگاه علوم و حدیث 4 پژوهشکده دارد که 5 هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی پرورش یافته‌اند و آثار چاپ شده تاکنون 426 عنوان در بیش از 700 جلد است و 44 عنوان هم در دست پژوهش داریم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب سیره پیامبر اعظم(ص) برای نخستین بار رفتار و سبک پیامبراکرم(ص) را در زمینه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و.. بیان کرده است که نتیجه کار پژوهشی بنده و پژوهشگران علوم و حدیث طی 9 سال بوده است./807/202/ب1

ارسال نظرات