۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۳۰۹۲۲۲
مدیر حوزه:

بیعت مردم با رهبری تکمیل کننده حرکت 19 دی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشوربا بیان این که بیعت مردم با رهبری تکمیل کننده حرکت 19 دی است، گفت: فرجام بسیار ارزشمند این حرکت توفیق بیعت هرساله با رهبر معظم انقلاب است و این حرکت همچنان نیز ادامه دارد و در هرکجا که دیده شود دشمن مردم، اسلام و دیانت را نشانه گرفته است مردم قم و روحانیت در صحنه خواهند بود.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت که امروز در دفتر مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت امام عصر(عج) بیان داشت: 19 دی در تاریخ ایران به عنوان یک نقطه عطف ماندگار است و انسان به آن می بالد.

 

وی ادامه داد: خشم های متراکم نسبت به دستگاه طاغوت و ارادت مردم و روحانیت خصوصا طلاب جوان به امام خمینی(ره) زمینه حرکت 19 دی را فراهم کرده است؛ هنگامی که به امام خمینی(ره) توهین کردند مردم دیگر نتوانستند تحمل کنند و در عین حالی که همه چیز را پیش بینی می کردند سینه خود را در مقابل گلوله های دشمن قرار دادند.

 

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که 19 دی از چند جهت قابل بررسی است، گفت: 19 دی  روز روحانیت، روز حرکت مردم قم و روز دفاع  از حریم مرجعیت است؛ در این روز شهدایی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی از طلاب و مردم تقدیم شدند؛ حرکت 19 دی حرکت انقلاب را پرشتاب کرد.

 

وی بیعت مردم با رهبری را تکمیل کننده حرکت 19 دی دانست و بیان داشت: فرجام بسیار ارزشمند این حرکت توفیق بیعت هرساله با رهبر معظم انقلاب است؛ این حرکت همچنان نیز ادامه دارد و در هرکجا که دیده شود دشمن مردم، اسلام و دیانت را نشانه گرفته است مردم قم و روحانیت در صحنه خواهند بود.

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حرکت 9 دی نیز در ادامه راه 19 دی است؛ روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب مانند 15خرداد، 19 دی و 9 دی شناسنامه ملت هستند و اگر نیاز به معرفی ملت باشد آنها را از این طریق معرفی سازید.

 

وی ادامه داد: اگر دشمن دچار غفلت شد و قصد توطئه علیه ملت ایران داشت کافی است پرونده ملت ایران را ورق زند و روزهای تاریخی این ملت را مشاهده کند که در این صورت از گذشته خود پشیمان خواهد شد و از کارهای خود کوتاه خواهند آمد.

 

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به هفته وحدت بیان داشت: در هر کجا همدلی و همراهی باشد به نتیجه مورد نظر خواهیم رسید و درهر کجا تفرقه و دوگانگی باشد به نتیجه نخواهیم رسید.

 

 وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه نفوذ اظهارداشت: نفوذ منحصر به ملت ایران نیست بلکه هر شخصی که گرفتار نفوذ شود قابلیت های اسلامی خود را از دست خواهد داد؛ امروزه کشورهایی که پول و امکانات برای تربیت تروریسم صرف می کنند دشمن توانسته است در ارکان آنها نفوذ کند؛ اگر بخواهیم کشور سالم بماند در مرحله نخست باید محل های رخنه نفوذ را شناسایی و سپس آن نقاط را کور کرد./1324/پ202/ج

ارسال نظرات