۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۰۹۲۳۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

ادامه رقابت 255 متسابق در سه روز باقی مانده از مسابقات سراسری قرآن

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به حضور 630 نخبه قرآنی در رقابت های سراسری قرآن کریم، گفت: از این تعداد 255 شرکت کننده در سه روز باقی مانده به رقابت می پردازند.
رحل قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 630 نخبه قرآنی که در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حضور یافتند، 375 نفر تا عصر روز گذشته به رقابت خود پایان دادند و 255 شرکت کننده نیز در سه روز باقی مانده با هم به رقابت می پردازند.


وی بیان داشت: بخش تلاوت، اذان، معارف و حفظ ده و بیست جزء در روزهای گذشته به پایان رسید و نفرات برگزیده معرفی شدند، در سه روز باقی مانده متسابقین در رشته های حفظ کل و قرائت به رقابت می پردازند و نفرات برتر در روز پنجم دی ماه جاری همزمان با اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی می شوند.


حجت الاسلام حسینی اراکی ادامه داد: سهمیه استان کرمانشاه برای شرکت در مسابقات، در بخش برادران دو نفر در رشته حفظ و سه نفر در رشته قرائت و در بخش خواهران نیز به همین تعداد شرکت کننده است که در روزهای آینده در مسابقات حضور می یابند.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خدمت به قرآن را موجب سعادت دانست و گفت: در مدت آماده سازی فضای استان برای برگزاری مسابقات سراسری، همه مسؤولان و دست اندرکاران به شوق خدمت به قرآن کریم خالصانه و با تمام توان به انجام وظیفه پرداختند.


وی خواستار حضور علاقه مندان در سالن محل برگزاری مسابقات شد و عنوان داشت: خوشبختانه در روزهای گذشته استقبال خوبی از مسابقات صورت گرفت و امید است که با آغاز بخش قرائت این استقبال گسترده تر و پر شورتر شود.


حجت الاسلام حسینی اراکی افزود: در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن، نشست معاونان فرهنگی و کارشناسان امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی دو روز گذشته در کرمانشاه برگزار شد.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امید است در روزهای باقی مانده نیز مسؤولان و مردم شریف کرمانشاه حق میزبانی را به خوبی ادا کنند./857/203/ب1

ارسال نظرات