۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۰۹۲۴۶
امام جمعه حمیدیه:

همراهی با فتنه گران همگامی با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه حمیدیه با بیان این که در آستانه انتخابات فتنه گران در اماکن عمومی به حضور خود افزوده‌اند و این در حالی است که ملت و رهبر معظم انقلاب از فتنه گران بیزاری جسته اند، گفت: همراهی بعضی مسؤولان با فتنه گران در حقیقت همراهی با استکبار است.
فتنه

حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به نفوذ و حضور دشمن در دانشگاه‌ها هشدار داده اند، اظهار داشت: دعوت از فتنه‌گران برای حضور و سخنرانی در دانشگاه‌ها و محافل علمی از سوی مسؤولان مخالف با سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

امام جمعه حمیدیه با اشاره به این که بعضی مسؤولان دانسته یا ندانسته برای حضور فتنه‌گران در اماکن عمومی به ویژه دانشگاه‌ها تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دهند، گفت: مسؤولان دولتی با نادیده‌گرفتن سخنان رهبر معظم انقلاب و نیز دیدگاه مردم در عدم همراهی با فتنه‌گران با دعوت از این صنف در روز دانشجو همراهی با استکبار و مخالفت با استکبارستیزی را در پیش گرفتند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که مردم ایران به تبعیت از رهبر معظم انقلاب عمل فتنه‌گران را محکوم و بیزاری جسته اند، اظهار داشت: حرکات و اقدامات فتنه‌گران خیانت پیشه و ضد انقلاب اسلامی برای همگان آشکار و دعوت از این افراد در روز مبارزه با استکبار تناقض با آموزه‌های انقلاب اسلامی داشته و این اقدام از لحاظ منطق و عقل غیر قابل قبول و توهینی به ملت و انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام هاشمی دعوت از فتنه گران را در راستای تضعیف انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: از تکرار چنین اقداماتی باید جلوگیری و دعوت‌کنندگان از فتنه‌گران در صورت ناآگاهی و غفلت از پیشامدهای این چنین وقایع زودتر از ملت عذرخواهی کرده تا در آینده شاهد چنین مواردی نباشیم.

 

وی با اشاره به این که عدم تمکین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره رشد علمی و به حاشیه کشیده شدن دانشگاه و دانشجو افزون بر عقب ماندگی کشور، انحرافی کلی از سخنان وی محسوب می شود، گفت: دوری از علم و پژوهش و بازیچه قرار گرفتن دانشجو برای اغراض و اهداف عده ای سیاست مدار برای رسیدن به اهداف خود پیشامدهای جبران ناپذیری برای انقلاب اسلامی و انحراف از خطوط کلی نظام اسلامی ایجاد خواهد کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که در آستانه انتخابات فتنه گران به حضور پررنگ خود در اماکن افزوده‌اند، اظهار داشت: متأسفانه بعضی از منابع دولت در اختیار این افراد برای تبلیغ قرار گرفته، در حالی که این منابع متعلق به تمام مردم بوده و استفاده از بیت المال خیانت به ملت و نظام اسلامی محسوب شده و دولت در انتخابات بی طرفی خود را باید اعلان کند و برای تبلیغات از هزینه شخصی باید استفاده شود./9456/302/ب2

ارسال نظرات