۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۲۷۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

استکبار جهانی از ترویج و گسترش تفکر شیعه در وحشت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها در منطقه همیشه از ترویج و گسترش تفکر شیعه در وحشت هستند که نمونه آن در کشور نیجریه بود و جنایت بزرگی را این ایادی در تاریخ رقم زدند.
حجت الاسلام علي عباسي
معاون تهذيب حوزه علميه قزوين

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم مظلوم کشور نیجریه از سوی ارتش این کشور، گفت: این جنایت بزرگ و وحشیانه نشان از نفرت و انزجار دشمنان از شیعیان است، مبارزه با خط حق و حقیقت از جانب استکبار جهانی یکی از موضوعات درد آور برای آن ها به شمار می‌رود.

 

دشمنان از تفکر شیعه در وحشت هستند

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها در منطقه همیشه از ترویج و گسترش تفکر شیعه در وحشت هستند که نمونه آن در کشور نیجریه بود و جنایت بزرگی را این ایادی در تاریخ رقم زدند.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی عالم مجاهد، فرهیخته و مبارز به میدان می‌آید و در حسینیه خود تفکر امام خمینی (ره) و شیعه را برای آحاد مردم تشریح می‌کند، این حرکت او مقبول دولت نیجریه نبوده و ما مشاهده کردیم که چگونه این عالم مجاهد و همسر وی را به شدت مجروح کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به دلاوری‌های شیخ زکزاکی گفت: او همیشه در تلاش بود که تفکر شیعه و اندیشه‌های نورانی و الهی حضرت امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی را برای شیعیان و همه انسان‌های آزاده دنیا تبیین کند و در این راه نیز نتایج خوبی را کسب کرد.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با شاره به شهادت سمیر قنطار ابراز کرد: سمیر قنطار آزاده با استقامت وقتی از بند رژیم صهیونیستی آزاد می‌شود با شجاعت تمام همچنان به مبارزه با این رژیم جعلی ادامه می‌دهد.

 

هدف آمریکا و اسراییل خاموش کردن نور الهی است

وی در پایان گفت: هدف استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل غاصب و دیگر ایادی آن ها در منطقه این است که نور الهی را خاموش کرده و حزب الله را سرکوب کنند و حتی فرماندهان حزب الله را در لیست ترور خود قرار می دهد./873/302/ب1

ارسال نظرات