۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۳۰۵
معاون پارلمانی رییس جمهور مطرح کرد؛

تدوین بودجه 95 و برنامه ششم توسعه بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور ضمن ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: بودجه 95 و برنامه ششم توسعه مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام مجيد انصاري حجت الاسلام مجيد انصاري حجت الاسلام مجيد انصاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور عصر امروز چهارشنبه ضمن ثبت نام در پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: بودجه 95 و برنامه ششم توسعه مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی افزود: در دولت مشغول کارهای نهایی لایحه بودجه 95 هستیم و همزمان، برنامه ششم توسعه را در دست بررسی و تصویب نهایی داریم.

 

حجت الاسلام انصاری با بیان این که آرزو دارم انتخابات اسفند با مشارکت تمام جریان های سیاسی برگزار شود، گفت: دولت تمام تمهیدات لازم را از طریق وزارت کشور و عوامل اجرایی انتخابات فراهم کرده است که انتخابات در نهایت امنیت و آرامش با رعایت دقیق قوانین و مقررات در روز موعود برگزار شود.

 

وی گفت: در 36 سال گذشته این نظام که دستاورد رهبری های پیامبرگونه حضرت امام(ره) و مجاهدت مردم بزرگ ایران در جریان انقلاب عظیم اسلامی بود توانسته است مثال های افتخارآمیزی از مردم سالاری را در جهان بویژه منطقه ثبت کند.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور، افرود: در شرایطی زندگی می کنیم که نظام بالنده جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی اسلامی و مردم سالار مراحل تکامل خودش را طی می کند، ایران یگانه کشوری است که در قرون اخیر و در نیمه دوم قرن بیستم بدون تکیه بر هیچ قدرتی صرفا با تکیه بر مردم خود و با استفاده از آموزه های دین مبین اسلام و با رهبری روحانیت و مرجعیت توانست با استکبار، وابستگی و استبداد مبارزه کند، نظام وابسته استبدادی شاهنشاهی را از عرصه سیاسی ایران بزداید و نظام جمهوری اسلامی را بر پایه اراده مردم شکل دهد.

 

حجت الاسلام انصاری، تاکید کرد: بر اساس تاکیدات رهبری، بودجه سال 95 و برنامه ششم مبتنی بر سیاست های اقتصادی مقاومتی و سیاست هایی است که می تواند اجرای آن کشور را از تکانه های اقتصاد جهانی و فشارها برهاند.

 

وی ادامه داد: برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، همراهی و هماهنگی مناسبی بین مجریان و ناظران برقرار است و امید است با نظارت دقیق شورای نگهبان و داوری این شورا، شاهد انتخاباتی پرشور و پرنشاط باشیم و نتیجه آن استحکام نظام و تقویت همبستگی و مردم سالاری، توسعه برادری و همکاری و اتحاد ملی باشد.

 

معاون معاون پارلمانی رییس جمهور، گفت: رسانه ها نقش بسیار محوری و کلیدی را در ایجاد شور و نشاط و فرهنگ سازی و ایجاد فضای اخلاقی برای مسابقه ای رحمانی، دینی، الهی، اسلامی و عقلانی با رعایت تمام قوانین ایفا می کنند./811/پ202/ج1

ارسال نظرات