۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۰۹۴۳۴
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

آل سعود از تنویر افکار عمومی وحشت دارد/ آزادی بیان در قاموس آل سعود جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه آل سعود از تنویر افکار عمومی وحشت دارد، گفت: عالمانی چون شیخ نمر به سبب ارادت به ائمه اطهار(ع) مجازات می شوند.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب‌الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: شیخ نمر عالمی متدین و آزاده بود که تمام زندگی خود را صرف ترویج دین اسلام و آگاه ساختن مردم کرد.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تصریح بر اینکه آل سعود از تنویر افکار عمومی وحشت دارد، بیان داشت: عالمانی همچون شیخ نمر به سبب عشق و ارادت خالصانه و صادقانه به ائمه اطهار(ع) مجازات می شوند، در قاموس آل سعود آزادی بیان وجود ندارد.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: خون به ناحق ریخته عالمان فرهیخته دامن گیر حکومت سعودی خواهد شد و قطعا خداوند متعال ظالمان جهان را نابود و نشانه‌های آن ها را محو می کند.


وی افزود: آن ها گمان نبرند که با شهادت آیت الله نمر راه حق و حقیقت بی‌رهرو می ماند بلکه خون های پاک شهیدان درخت اسلام را بارورتر و تنومندتر می‌کند و اسلام ناب محمدی در جهان فراگیر می شود، حاکمان ظالمی چون آل سعود نمی‌توانند با این اقدامات خدشه ای بر اتحاد مسلمانان وارد سازند و یا چهره اسلام را مخدوش کنند.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: شیخ نمر با الگو گرفتن از قیام سیدالشهدا(ع) راه حق را برگزید و سختی‌های آن را به جان خرید و زیر بار ذلت و خفت نرفت و با سربلندی و عزت، جایگاهی والا و منزلتی عظیم کسب کرد.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امید است مسلمانان جهان با درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران حاکمان ظالم و مستبد را به زیر کشند و حکومتی مبتنی بر عدالت در تمام کشورها برقرار شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند متعال حرکات ظالمانه و بی‌عدالتی‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارد، حکام سعودی به زوال نزدیک شده و با دست و پا زدن‌های بیهوده نمی‌توانند خود را نجات دهند، بلکه با این اقدامات بیش از پیش در باتلاق جنایات خود فرو می روند./857/302/ب2

ارسال نظرات