۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۹۴۴۶
آیت‌الله موسوی جزایری:

آل سعود سرچشمه تمام جنایت‌های جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر با اشاره به این که آل سعود جنایتکار جهان اسلام محسوب گشته و جنایت های صورت گرفته علیه مسلمانان به وسیله او یا عوامل و دست نشاندگان آن صورت می گیرد، گفت: اعدام آیت الله نمر مغایر با ضوابط انسانی است.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز و نماينده ولي فقيه در خوزستان

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر و فاجعه و مصیبتی بزرگ بیان کردن این عمل فجیع گفت: انجام چنین حنایت هایی از آل سعود تازگی نداشته و در گذشته ها شاهد چنین رویداهایی بوده و این رژیم سرچشمه جنایت های فجیع و ناجوانمردانه است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جنایت های آل سعود به صورت مستقیم از این رژیم یا غیر مستقیم از سوی مزدوران آن همچون داعش و جبهه النصره صورت می گیرد، اظهارداشت: تمام جنایت های صورت گرفته در جهان اسلام به دست این فاسدان و خارج شوندگان از دین اسلام و تعایم الهی آن صورت می گیرد.

 

امام جمعه اهواز ضمن محکوک کردن و غیر انسانی خواندن این جنایت افزود: عذاب و انتقام خداوند از آل سعود را خواستار شده و هرکس در حد وسع و توانایی خود در برابر این جنایت واکنش نشان داده و انشاالله در زمان معین شاهد عکس العمل نسبت به این جنایت فجیع باشیم.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که اعدام آیت الله نمر با معیار و ضوابط انسانی همخوانی ندارد، ابراز داشت: آیت الله نمر اقدامی همچون کارهای تروریستی، ارتداد و بدعت آفرینی مرتکب نشده تا به اعدام محکوم شده و تمام این موارد به وی منتسب گشته است.

 

وی با بیان اینکه جهان از آزادی بیان، مذهب و آزادی فکری سخن می گوید، اظهار داشت: آیت الله نمر نیز در راستای آزادی بیان و با استفاده از این شیوه حقوق مردم مظلوم شیعیان عربستان را مطالبه کرده و با محکومیت این اقدام خواستار عکس العمل مناسب دستگاه دیپلماسی در برابر این جنایت شده  و شیعیان و مؤمنان در زمان مناسب به این اقدام فجیع آل سعود پاسخ خواهند داد.

 

وی با بیان این که در برابر این جنایت یه اندازه توان و وسع خود همه گونه اقدام انجام دهیم،گفت: جبهه دیپلماسی و دستگاه دیپلماسی در عصر کنونی عکس العمل لازم را انجام داده و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که اعدام آیت الله نمر آل سعود را سیاه رو کرده است، گفت: جنایتکاران جهان در برابر این عمل شنیع آل سعود ملعون سفیدرو گشته و امیدواریم که پاسخی کوبنده به آل سعود داده شود./9456/302/ب3

 

ارسال نظرات