۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۴۵۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

شیخ نمر به جرم امر به معروف و نهی از منکر اعدام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که جایگاه عربستان در بین ملت ها به ویژه ملت های مسلمان بسیار تضعیف شده است، گفت: اعدام شیخ نمر به دلیل استیصال دولت عربستان بعد از شکست های منطقه ای و عدم توان مدیریت داخلی است.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عربستان بیش از ده ماه است مشغول تخریب زیرساخت های یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور است، گفت: آل سعود هیچ دستاوردی از تجاوز به یمن نداشته است.

 

وی افزود: عربستان در بحرین با وجود فعالیت نیروهای نظامی خود، نتوانست حرکت های مردمی را مهار کند و در سوریه نیز بعد از 5 سال تجهیز گروه های تروریستی و انجام جنایات فراوان نتوانست توفیقی کسب کند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که در کشور عراق شاهد پیروزی های مردم و ارتش این کشور هستیم، گفت: اعدام شیخ نمر به دلیل استیصال دولت عربستان بعد از شکست های منطقه ای و عدم توان مدیریت داخلی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر این که اعدام شیخ نمر نشان از پایبند نبودن عربستان به قانون و مقررات است، گفت: این جنایت تلخ فرصتی برای امتحان سازمان های بین المللی است.

 

وی با اشاره به این که شیخ نمر هیچ سلاحی نداشت و مردم را نیز به مبارزه دعوت نمی کرد، بلکه صرفا به عدم دموکراسی و ظلم های دولت سعودی انتقاد داشت، گفت: شیخ نمر به جرم امر به معروف و نهی از منکر اعدام شد و تا کنون هیچ سازمان بین المللی اقدام ظالمانه آل سعود را محکوم نکرده است.

 

خون شیخ نمر منجر تقویت حرکت های مردمی در عربستان خواهد شد

به گفته وی، عربستان با هدف ایجاد رعب و وحشت در مردم و متوقف کردن تظاهرات در منطقه قطیف و سایر مناطق این کشور، شیخ نمر را اعدام کرد که تاوان سنگینی را پس خواهد داد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که جایگاه عربستان در بین ملت ها به ویژه ملت های مسلمان بسیار تضعیف شده است، گفت: خون عالم ربانی عربستانی منجر به تقویت حرکت های مردمی در عربستان خواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر این که انصارالله یمن در آینده ضربات سنگین تری به رژیم آل سعود وارد خواهد کرد، افزود: در داخل عربستان نیز با افزایش تحرکات مردمی شاهد انتقام گیری از دولت سعودی خواهیم بود.

 

وی با تأکید بر این که دولت ایران اسلامی باید در مقابله با اقدامات عربستان در بعد دیپلماسی قوی تر عمل کند، گفت: جنایت عربستان باید در مجامع بین المللی مطرح شود.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: باید دولت عربستان به دادگاه بین المللی کشانید و دولت ایران نیز در سایر مجامع و محافل بین المللی، دولت عربستان را محکوم کند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات