۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۳۰۹۴۵۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

گسترش روح آزادی خواهی و بیداری اسلامی جلوی اقدامات آل سعود را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که روح آزادی خواهی و بیداری اسلامی در حال گسترش است، گفت: گسترش بیداری اسلامی تفکر وهابی و تکفیری را در منطقه و جهان اسلام سرکوب خواهد کرد.
غلامي تبليغات لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه با محکوم کردن اعدام شیخ نمر، گفت: شهادت شیخ شهید باقرالنمر صدمه‌ای بزرگ بر پیکره جهان اسلام وارد کرد.


وی با بیان این که به شهادت رساندن این روحانی فاجعه‌ای است که دولت عربستان را با چالش روبرو خواهد کرد، افزود: اعدام شیخ نمر و به شهادت رساندن این عالم مبارز زمینه سقوط و نابودی عربستان را در پی خواهد داشت.


حجت الاسلام غلامی تأکید کرد: آزادگان جهان اسلام در برابر این جنایت آل سعود نباید آرام بگیرند و با خشم خویش باید آل‌سعود را از این اقدام ننگین پشیمان سازند.


وی با اشاره به این که حکومت آل‌سعود هر روز به شکلی امنیت و آرامش را در منطقه و جهان با چالشی جدی مواجه می‌کند، اظهار داشت: با اقدامی عملی و در سایه گسترش بیداری اسلامی باید جلوی اقدامات آل سعود گرفته شود.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که شیخ نمر به پیروی از قیام امام حسین(ع) علیه ظلم و استبداد به پاخاسته بود و اقدامات ایشان برگرفته از غیرت دینی بود، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه شیخ نمر مصیبتی سوزناک بر آزادی خواهان عالم بود.


وی در ادامه تصریح کرد: این اقدامات و جنایات آل سعود در پی جبران عقده‌هایش در منطقه و بیرون آمدن از گرفتار‌ی‌هایی است که در عراق، سوریه و مناطق دیگر برای خود به وجود آورده است.


حجت الاسلام غلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب یادآور شد: به شهادت رساندن شیخ نمر خطای سیاسی دولت عربستان بود.


وی در ادامه با بیان این که عربستان به زودی تبعات این جنایت های خود را خواهد دید، عنوان داشت: ریخته شدن به ناحق خون شیخ نمر دامن سیاستمداران عربستان را خواهد گرفت.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که همه مسلمانان جهان باید در برابر اقدامات و جنایت آل سعود در زمینه اعدام شیخ نمر احساس مسؤولیت کند، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و بیداری اسلامی جلوی جنایت های آل سعود گرفته می شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات