۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۰۹۴۶۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

حرکات مذبوحانه و درد منشانه آل سعود را هیچ دادگاه بین‌المللی نمی‌پسندد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید سازمان‌های بین المللی حقوق بشر و عفو بین الملل وارد میدان شوند و از حقوق مردم مظلوم و بی پناه دفاع کنند و این رژیم های سفاک خون آشام را که با سر نیزه بر مردم حکومت میکنند، محکوم کنند.
سلطاني

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی اعدام شیخ نمرباقر النمر ضمن محکومیت جنایت آل سعود، وظیفه علمای جهان اسلام و مسلمانان را بیدار کردن مردم و نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: حرکات مذبوحانه و درد منشانه آل سعود را هیچ دادگاه بین المللی نمی پسندد و یک ظلم آشکار و جنایت وقیحانه ای است که باید سازمانهای بین المللی، حقوق بشر ، عفو بین الملل وارد میدان شوند و از حقوق مردم مظلوم و بی پناه، دفاع کنند و این رژیم های سفاک خون آشام را که با سر نیزه بر مردم حکومت میکنند، محکوم کنند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده امت اسلام و علمای جهان اسلام پا را از محکومیت لسانی فراتر بگذارند و بصورت عملی اقدام کنند؟ خاطر نشان کرد: این بستگی به تشخیص شرایط و آمادگی جهان اسلام و تشخیص بزرگان، مراجع عظام و رهبر انقلاب است، باید زمینه ای را فراهم کرد که جهان اسلام به خروش بیاید و این حرکت های ظالمانه را محکوم کند.


وی در مورد اقدامات عملی مسلمانان و جهان اسلام علیه آل سعود، خاطر نشان کرد: حرکتهای مردمی و محکوم کردن و کشاندن این ظالمان در دادگاه‌های بین المللی به صورت رسمی و مقابله کردن با این جریان ها و پیشگیری از ظلم و جنایت و دفاع از مظلومین، می‌تواند خیلی موثر باشد./859/303/ب3

ارسال نظرات