۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۹۴۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مهم ترین آرمان شیخ نمر گسترش اسلام ناب محمدی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان آیت الله شیخ نمر را الگوی مسلمانان در دیانت و سیاست دانست و گفت: مهم ترین آرمان شیخ نمر گسترش اسلام ناب محمدی و نشر فضایل الهی بود.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت شهادت آیت الله نمر، بیان داشت: شهید آیت الله نمر با زندگی طلبگی و عالمانه و سخنان منطقی و عاقلانه، الگوی همه مسلمانان و به ویژه شیعیان و بزرگان اسلام در سیاست و دیانت است.

 

وی با بیان این که شهادت عالم بزرگوار جهان اسلام، شیخ نمر باقر النمر به دست دولت عربستان، گواه آشکار کژرفتاری‌های فاجعه‌بار آل سعود است، افزود: به شهادت رساندن شیخ نمر بیانگر وضعیت اسفبار حقوق بشر در عربستان است.

 

شیخ نمر در راه گسترش اسلام ناب محمدی به شهادت رسید

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که مهم ترین آرمان شیخ نمر گسترش اسلام ناب محمدی و نشر فضایل الهی بود، عنوان داشت: شهادت هولناک این مصلح بیدارگر و منادی راه حق حاکمان عربستان را در برابر افکار عمومی جهان، به پاسخ وا داشته است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام ددمنشانه حکام آل سعود عقوبتی سهمگین و عبرت‌آموز برای ایشان درپی خواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اقدام حکام آل سعود در رابطه با اجرای حکم اعدام شیخ نمر را حرکتی شیطانی بیان کرد و گفت: خون به ناحق ریخته شده این شهید، درخت پژمرده اسلام را در برادرکشی ها با هوشیاری سیاسی، به طراوت تاریخی خویش برگردانده است.

 

وی با شاره به این که در دنیای امروز دولت هایی با گفتار و رفتار خویش، عامل وهن اسلام و موجب بدنامی مسلمانان شده اند، اظهار داشت: بیداری اسلامی «امت واحده» را از دست فرعون های زمان، بقایای امویان و دیگر دشمنان انسانیت، اسلام و تشیّع نجات خواهد داد.

 

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: با احساس مسؤولیت و تلاش و فعالیت تبلیغی روحانیت در داخل و خارج از کشور باید زمینه هوشیاری و گسترش بیداری اسلامی مسلمانان جهان فراهم شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات