۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۴۸۹
قدیری ابیانیه مطرح کرد؛

آغاز شمارش معکوس سرنگونی آل سعود با اعدام شیخ نمر

خبرگزاری رساـ کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: جنایت آل سعود در اعدام آیت الله نمرباقرالنمر آغاز شمارش معکوس برای سرنگونی حکومت آل سعود است.
محمد حسن قديري ابيانه

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با محکوم کردن جنایات آل سعود و اعدام آیت الله نمرباقرالنمر، گفت: ملک سلمان کارها را به دست جوان خام و نپخته وجنایتکاری سپرده است که تصور می کند با اتکای به ثروت و قدرت می تواند موقعیت خاندان آل سعود را تثبیت کند در حالی که برعکس این تصور، زمینه را برای سرنگونی حکومت آل سعود فراهم می کند و شمارش معکوس از هم اکنون برای سقوط آل سعود آغاز شده است.

 

وی یاد آورشد: یک زمانی آل سعود از طریق ترویج وهابیت سعی در پیش برد افکار عمومی به نفع خود و منافع خود داشت اما با شکست در این تفکر، وارد مرحله نظامی شده و با وارد شدن به مرحله نظامی، امروز آل سعود حتی بین اهل سنت نیز منفور است و پایه های این حکومت در درون کشور خودش نیز سست است.

 

قدیری ابیانه گفت: اگر امروز آل سعود وارد جنگ با یمن شده و تروریست ها را بسیج می کند و دست به جنایت می زند و علمای وهابی حکم جهاد نکاح و زنای با محارم را صادرمی‌کنند و متوصل به کشتار حجاج در منا و شهادت شیخ نمر و حتی اهل سنت عربستان شده است، تمامی این وقایع بیانگر این است که حکومت آل سعود برای خودش آینده ای را متصور نیست و به آینده امیدی ندارد.

 

سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا و استرالیا با اشاره به این که ملک سلمان پادشاه عربستان کنترل خودش را از دست داده است و متوجه حرف خود نیست، گفت: ملک سلمان پادشاه عربستان در یکی از سخنرانی های خود اعتراف کرد، آل سعود از نسل یهود است.  

 

قدیری ابیانه در ادامه یاد آورشد: امروز وضعیت عربستان به قدری پیچیده شده است که حتی تروریست های داعش که دست پروده آل سعود هستند با کمک آل سعود قدرت گرفتند، امروز داعیه حکومت بر عربستان و سرنگونی آل سعود و تخریب کعبه را دارند.

 

کارشناس عالی امور استراتژیک، با بیان این که وهابیت و آل سعود توسط انگلستان ماموریت دارد تا تمام آثار اسلامی را نابود کند و به این جهت ایجاد شدند، گفت: وهابیت برای نابودی آثار اسلامی و با شعار عبادت فقط مخصوص خدا است و تنها کعبه باید برقرار باشد و هرآنچه به غیر از کعبه باید از بین برود، شکل گرفت.

 

وی افزود: از وهابیت آل سعود سؤوال کردند، اگر قرار است تنها کعبه بماند، چرا مدینه راخراب نمی کنید گفت، چون می ترسیم مدینه را خراب کنیم.

 

کارشناس عالی امور استراتژیک در عین حال از داعش به عنوان نسخه پیش رفته تر وهابیت و نرم افزار انگلستان و آمریکا و اسرائیل نام برد و یاد آورشد: تروریست های داعش بر خلاف وهابیت به  بهانه این که حجاج شیعه و سنی در مکه به جای پرستش خدا، خانه خدا را که سنگ است می پرستند و برای این که از شرک پاک شوند ، مأموریت دارند حتی خانه خدا را هم خراب‌کنند.

 

قدیری ابیانه افزود: موفقیت هایی راکه تروریست های داعش در مناطقی از سوریه و عراق به دست آوردند با حمایت آل سعود و انگلستان و آمریکا و اسرائیل است، اما با شکست های پی در پی‌که اخیرا تروریست های  داعش متحمل شدند طومار آنها نیز در حال درهم پیچیده شدن است و به زودی جشن سقوط آل سعود را در ایران برگزارمی کنیم./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات