۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۹۵۳۱
امام جمعه شهرستان هویزه:

آل سعود با ارتکاب جنایت اعدام شیخ نمر حماقت بزرگی را مرتکب شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان هویزه با اشاره به این که رژیم آل سعود با ارتکاب جنایت اعدام شیخ نمر و به شهادت رساندن آن حماقت بزرگی را مرتکب شده است، گفت: این اقدام دلیل بر استیصال و درماندگی آل سعود در معادلات بین المللی است.
نمر

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه شهرستان هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شهادت شیخ نمر باقرالنمر و چند تن دیگر از انقلابیون از سوی رژیم آل سعود، ابراز داشت: روحیه ضداستکباری و استعماری این مجاهد سبب چنین واکنشی از سوی رژیم آل سعود شده است.

 

وی با اشاره به این‌که رژیم آل سعود با ارتکاب جنایت اعدام شیخ نمر و به شهادت رساندن آن حماقت بزرگی را مرتکب شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام دلیل بر استیصال و درماندگی آل سعود در معادلات بین المللی است.

 

این مقام مسؤول با بیان این نکته که با شهادت شیخ نمر در واقع صدها شیخ نمر دیگر از میان مردم آزادی خواه شیعه و سنی عربستان ظهور و در صحنه ها حضور پیدا خواهند کرد، گفت: رژیم عربستان سعودی با این جنایت زوال خود را تسریع بخشید و مطمئن باشد که شیعیان و اهل سنت روز آل سعود را به شام سیاه تبدیل خواهند کرد.

 

امام جمعه شهرستان هویزه با اشاره به این که از آستین آل سعود امروز چنگال خونین اشغالگر قدس و استکبار جهانی مشاهده می شود، بیان داشت: امیدواریم مجامع بین المللی، شخصیت‌های بزرگ دنیا و کشورهای اسلامی پاسخ محکمی به اقدام رژیم آل سعود که دست نشانده رژیم صهیونیستی است، بدهند.

 

حجت الاسلام نیسی با اشاره به وظیفه دستگاه دیپلماسی، علما، طلاب و فضلای حوزه های علمیه، ادامه داد: همه کشورهای اسلامی و شخصیت های دینی و انقلابی و اندیشمندان جهان اسلام همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان وحدت اسلامی فرمودند امید ایشان به علما و فرهیختگان دنیای اسلام است و آنها با محکومیت رسانه‌ای و عملی، باید آل سعود را وادار به پاسخگویی کنند./9453/303/ب2

ارسال نظرات