۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۳۰۹۵۳۴
مدیر حوزه علمیه بناب:

آل‌سعود تاوان سختی بابت جنایاتش خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بنابی گفت: تاریخ نشان داده که سرنوشت حاکمان ظالم و مستکبر هیچ‌گاه خوشایند نبوده است.
حجت الاسلام والمسلمين بنابي

حجت الاسلام عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به شهادت شیخ نمر النمر عالم شیعه عربستان به دست رژیم آل‌سعود اظهار داشت: شهادت آیت الله نمر فضای غم و اندوه را بر شیعیان و مسلمانان آزاده جهان حاکم کرده است.


وی با بیان این‌که متأسفانه سریال قتل عام شیعیان مظلوم جهان پایانی ندارد و هر روز باید شاهد ظلم و ستم تازه ای از ایادی ظالمان و مستکبران جهان باشیم، خاطرنشان کرد: امروز در هر کجای جهان که خون شیعیان ریخته می‌شود، دستان پلید آل‌سعود و رژیم صهیونیستی دیده می شود.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب تصریح کرد: حکومت فاسد آل سعود به رغم اعتراضات مسلمانان جهان بار دیگر خباثت خود را بر جهانیان نشان داد و در راستای اجرای فرمان اربابان صهیونیستی وآمریکایی خود، پس از دو سال فشار بر این عالم مجاهد، ایشان را غریبانه به شهادت رساند.


حجت الاسلام بنابی ادامه داد: این مجاهد نستوه پس از تحمل شکنجه های فراوان در زندان های آل سعود، در حالی به شهادت رسید که رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل سعود، در کنفرانس های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه سردمدار ائتلاف مبارزه با تروریسم شده و همزمان به کشتار فجیع مردم مظلوم یمن ادامه می دهد.


وی با بیان این‌که آل‌سعود تاوان سختی بابت این جنایات خواهد داد، تصریح کرد: وعده الهی است که خون شهید آیت الله نمر دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت و بی تردید راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان به مبارزه فراگیر خود همچنان ادامه خواهند داد.


مدیر حوزه علمیه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح جنایات رژیم آل‌سعود در سوریه، عراق، یمن، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی اظهار داشت: شیوخ مرتجع عربی منطقه ابزار دست رژیم صهیونیستی در منطقه هستند گه بدون شک این سیاست‌های غلط عاقبت خوشی برای آنان نخواهد داشت.


حجت الاسلام بنابی در پایان خواستار تغییر نگرش سران رژیم آل‌سعود شد و گفت: تاریخ نشان داده که سرنوشت حاکمان ظالم و مستکبر هیچ‌گاه خوشایند نبوده است، چنانکه پیش از این نیز صدام به دلیل جنایات و خوش‌خدمتی هایی که به غرب انجام داده بود، بدست خود آمریکایی ها اعدام شد./935/302/ب3

ارسال نظرات