۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۰۹۵۷۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

اعدام شیخ نمر نشانه بی تدبیری آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که اعدام شیخ نمر توهین به مقدسات اسلام است، گفت: این قدام نشانه بی تدبیری آل سعود است.
محکوم ردن اعدام شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیرحوزه های علمیه لرستان، عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله شیخ نمر که در بقعه متبرکه امامزاده زیدبن علی خرم آباد برگزار شد، گفت: آیت الله نمر از روحانیان مبارز و شجاعی بود که بین مسلمانان و شیعیان دارای مقام معنوی است.


وی با بیان این که اقدامات مرحوم شیخ نمر در دفاع از دین و گسترش معارف الهی بود، افزود: بی شک دست انتقام خدا، آل سعود را خوار و ذلیل خواهد گرداند.


حجت الاسلام مبلغی با محکوم کردن اعدام آیت الله شیخ نمر از سوی دولت عربستان عنوان داشت: حکام عربستانی با اجرای حکم اعدام شیخ نمر لکه ننگی بر کارنامه خویش وارد کردند.


وی در ادامه با اشاره به این که شیخ نمر مبارزی آگاه، شجاع و با اخلاص بود، ابراز کرد:‌ شیخ نمر در جهت گسترش راه حق فعالیت می کرد.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که اعدام شیخ نمر توهین به مقدسات اسلام است، افزود: این قدام نشانه بی تدبیری آل سعود است.


وی اعدام شیخ نمر را نشانه درماندگی حکومت آل سعود عنوان کرد و گفت: این اقدامات آل سعود نه تنها نشانه قدرت آنان نیست بلکه باید بدانند با انجام این جنایات زمینه نابودی آنان زودتر فراهم خواهد شد.


حجت الاسلام مبلغی افشای جنایت های آل سعود را مهم ترین وظیفه روحانیت دانست و اظهار داشت: نباید در برابر جنایت های آل سعود سکوت کرد.


لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله شیخ نمر، عصر امروز همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص لرستان برگزار شد.


گفتنی است، مراسم تجمع هیأت های مذهبی استان لرستان، در اعتراض به اعدام شیخ نمر، امشب در مسجد جوادالائمه خرم آباد و با حضور عموم مردم و مسؤولان برگزار می شود./9451/202/ب1

ارسال نظرات