۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۶۰۴
امام جمعه موقت اهواز:

آمریکا پشت پرده جنایت‎های آل سعود پنهان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امروزه کسی نمی تواند منکر حمایت سرسختانه آمریکا از سعودی ها باشد، گفت: باتوجه به عدم وجود دموکراسی در عربستان سعودی، آمریکا بیشترین حمایت را از این رژیم دارد؛ چرا که آل سعود منافع شوم شیطان بزرگ را در منطقه تأمین می کند.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت شیخ نمر، روحانی مبارز شیعی، ابراز داشت: این اقدام سعودی ها خبیث و پلید نخستین جنایت و آخرین جنایت آنها نخواهد بود.

 

 

وی با اشاره به این که رژیم آل سعود با حمایت و توطئه انگلیسی ها بر سرکار آمدند و قطعا ادامه حیات ننگین آنها با این اقدامات همراه خواهد بود، اظهار داشت: ارتکاب جنایت شهادت شیخ نمر جای تعجب ندارد اما آمریکا که خود را حامی حقوق بشر و دموکراسی می داند، چگونه در برابر این جنایت سکوت اختیار کرده بلکه حمایت کرده است.

 

 

این مقام مسؤول با بیان این که امروزه کسی نمی تواند منکر حمایت سرسختانه آمریکا از سعودی ها باشد، خاطرنشان کرد: رژیم عربستان از کشورهایی منطقه است که در آن خبریی از دموکراسی وجود ندارد.

 

 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: باتوجه به عدم وجود دموکراسی در عربستان سعودی اما آمریکا بیشترین حمایت را از این رژیم دارد؛ چرا که آل سعود منافع شوم شیطان بزرگ را در منطقه تأمین می کند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بیشترین دموکراسی و انتخابات وجود دارد، اما آمریکا و مستکبران جهانی او را به حمایت از تروریسم و عدم وجود آزادی متهم می کنند.

 

وی با اشاره به این که مجامع بین المللی و نه تنها نهادهای دولتی بلکه NGO ها و مؤسسات مردم نهاد و تمامی آزادگان دنیا و دستگاه دیپلماسی ایران باید تمام توان خود را علیه این اقدام و برای محکومیت جنایت آل سعود بکار گیرند، بیان داشت: از خداوند متعال مسألت داریم که انتقام سخت شهادت شیخ نمر را بگیرد و مطمئن خون این شهید پرثمر است و باوجود آنکه به درجه رفیع شهادت نائل شد اما راه او ادامه پیدا خواهد کرد./9453/302/ب3

ارسال نظرات