۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴
کد خبر: ۳۰۹۶۲۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی کرند غرب:

جهان اسلام باید در مقابل جنایات آل سعود واکنش نشان دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کرند غرب با اشاره به جنایات آل سعود گفت: جهان اسلام باید در مقابل جنایات آل سعود واکنش نشان دهد.
شيخ نمر

حجت الاسلام سید حسین سید سامعی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرند غرب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال شهادت آیت الله نمر اظهار داشت: سازمان حقوق بشری که در مقابل اعدام قاچاقچیان فریاد سر می دهد، در مورد اعدام آیت الله نمر سکوت اختیار کرده است.

 

حجت الاسلام سید سامعی تصریح کرد: آیت الله نمر حرف حق را بیان کرد، نه سلاحی در اختیار داشت و نه جنگی علیه رژیم جنایتکار سعودی برافروخت اما به فجیع ترین شکل ممکن پس از سال ها شکنجه و حبس به شهادت رسید.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کرند غرب خاطرنشان کرد: چرا جامعه جهانی در این خصوص سکوت کرده و فریاد بر نمی آورد، کشورهای اروپایی و آمریکایی که دم از حقوق بشر می زنند و علیه کشور ما قطعنامه صادر می کنند چرا اکنون فریاد بر نمی آورند.

 

وی افزود: جهان اسلام باید در مورد این جنایت واکنش نشان دهند، دولت های اسلامی باید قاطعانه قدم به میدان گذاشته و در مقابل این دولت ظالم که بویی از اسلام نبرده و به نام اسلام حکومت می کند محکم بایستد.

 

حجت الاسلام سیدسامعی ادامه داد: رژیم جنایتکار آل سعود با این کار نشان داد که پشت پرده جنایات بزرگی در دنیای اسلام همچون نیجریه است و مأموریتش پیاده کردن اهداف نظام سلطه و استکبار و رژیم صهیونیستی است با همین رویکرد اقدامات فجیعی را در دنیا رقم می زند.

 

امام جمعه موقت کرند غرب بیان داشت: دولت عربستان با خیال باطل خود گمان می کند که با اعدام و شهادت افرادی همچون شیخ نمر می تواند به حیات ننگین خود ادامه دهد، در حالی که آل سعود باید بداند با شهادت شیخ نمر پایه های حکومتشان سست تر و به نابودی نزدیک تر می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کرند غرب در پایان گفت: این اقدام وحشیانه آل سعود با هیچ آب زمزمی قابل تطهیر نیست و اقدام جنایتکارانه و غیر انسانی آل سعود و بی تدبیری حاکمان آن که مانند غده سرطانی دیگری بر پیکر جهان اسلام است هرگز قابل بخشش نخواهد بود./857/303/ب3

ارسال نظرات