۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱
کد خبر: ۳۰۹۶۲۱
آیت الله ممدوحی مطرح کرد؛

آل سعود دشمن همه مسلمانان است/ اهداف مشترک آل سعود و صهیونیست ها در اعدام شیخ نمر

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حکام ظالم باید پاسخگوی جنایات خود باشند، گفت: آل سعود دست در دست مستکبران جهان گذاشته و اهداف مشترک آل سعود و صهیونیست ها در اقدامات اخیر این دولت منفور یعنی اعدام شیخ نمر مشخص است.
آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اجرای حکم اعدام آیت الله نمر اظهار داشت: آل سعود با اقدامات اخیر، وابستگی خود به رژیم صهیونیستی و مستکبران جهان را نشان داد.


آیت الله ممدوحی تصریح کرد: حکام آل سعود به دنبال ایجاد گسست در زنجیره اتحاد مسلمانان جهان هستند، آل سعود با نقاب اسلام، ضد مسلمانان جهان اقدام می کند و سعی در تفرقه افکنی دارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری حکام سعودی را ضعیف و وابسته توصیف کرد و گفت: رژیم منفور آل سعود با جنگ افروزی در منطقه موجب کشتار مردم بی پناه و بی گناه بسیاری شده و مورد نفرت مردم جهان است.

 

عضو  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر یکی از دیگر اقدامات شیطانی و مستبدانه این رژیم است، آل سعود با دیکتاتور منشی به دنبال تثبیت حکومت خود است اما روز به روز به سقوط نزدیک تر می شود.

 

آیت الله ممدوحی بیان داشت: حکام ظالم باید پاسخگوی جنایات خود باشند زیرا هیچ خون به ناحق ریخته شده ای پایمال نخواهد شد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: آل سعود دشمن مسلمانان جهان بوده و دست در دست مستکبران جهان گذاشته است، اهداف مشترک آل سعود و صهیونیست ها از اقدامات اخیر این دولت منفور مشخص است.

 

وی در پایان گفت: به شهادت رساندن افراد بی گناه دامن گیر رژیم سعودی خواهد شد و قطعا به زودی جهانیان شاهد زوال این رژیم جنایتکار خواهند بود./857/ت302/ج1

ارسال نظرات