۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۰۹۶۳۶
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:

صهیونیسم بیشترین استفاده را از تحریف ادیان آسمانی می‌برد

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اکثر گمراهان تاریخ، از طریق تحریف دین گمراه شدند و امروز صهیونیسم بیشترین استفاده را از این شیوه می‎برد.
 ري شهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مفسر قرآن کریم امروز در کلاس تفسیری که در همین آستان برگزار شد، با اشاره به تفسیر ضالین در سوره حمد گفت: اگر انسان بخواهد از راه صراط منحرف نشود باید شیوه‌های اضلال و ابزارهای گمراهی و جنگ نرم شیاطین جن و انس را درست بشناسد.

 

وی افزود: از مهم ترین ابزارها و شیوه‌های اضلال دروغ و وعده‌های کذب است و همچنین دین تراشی از دیگر مصادیق ابزارهای گمراهی به شمار می‌رود که از گذشته‌های دور تا به امروز وجود داشته و دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ری‌شهری بیان داشت: انسان به صورت فطری به دین علاقه و گرایش دارد به همین سبب بیشتر در معرض گمراهی و سوء استفاده شیاطین انس و جن قرار می‌گیرد.

 

این مفسر قرآن در ادامه گفت: عده‌ای قبل و مقارن با عصر پیامبر(ص) از شیوه دین تراشی برای تامین منافع مادی خود استفاده می‌کردند و مردم را به بت پرستی دعوت و آنان را گمراه می‌کردند.

 

وی افزود: افرادی که با پوشاندن حق مردم را به سوی گمراهی و بت پرستی سوق دادند در قیامت جایگاهی جز آتش جهنم نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین ری‌شهری عنوان کرد: امروز کثرت ادیان نوظهور در جوامع بشری سبب گمراهی بسیاری از مردم شده است.

 

این مفسر قرآن با اشاره به دیگر شیوه‎های اضلال، اظهار کرد: تحریف ادیان آسمانی از دیگر ابزارهای جنگ نرم به شمار می‎رود که موجبات گمراهی مردم را فراهم می‎کند.

 

وی اظهار داشت: اکثر گمراهان تاریخ، از طریق تحریف دین گمراه شدند و امروز صهیونیسم بیشترین استفاده را از این شیوه می‎برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ری‌شهری در ادامه گفت: خداوند در سوره بقره آنان را قومی پیمان شکن و قسی می‌داند و همچنین مورد لعنت و دور از رحمت الهی معرفی می‎کند./813/202/ب3

ارسال نظرات