۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۳۰۹۶۴۹
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی:

شهادت شیخ نمر نوید نابودی آل سعود را می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی با اشاره به شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان از سوی آل سعود، گفت: به شهادت رساندن این روحانی مبارز از یک سو نشان از جنون این رژیم و از سوی دیگر نوید نابودی آنها است.
حجت الاسلام پرورش رييس عقيدتي سياسي منقه پدافند هوايي شهيد نصر اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ضمن ابراز تأسف از شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: «و َلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوٓا۟ أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِّأَنفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوٓا۟ إِثْمًا وَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ» یعنی کسانی که کافر شدند نباید تصور کنند اینکه به آنها مهلت داده‌ایم برایشان نیکو است بلکه به آنها مهلت داده شده است تا بر گناهانشان افزوده کنند، رژیم منفور آل سعود از مصادیق این آیه است.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه این آیه را حضرت زینب (س) خطاب به یزید تلاوت کردند، افزود: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری، آل سعود در جریان به شهادت رساندن شیخ نمر، هم مرتکب جنایت شدند و هم مرتکب خطای سیاسی.

 

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی خاطرنشان کرد: شیخ نمر، مبارزی بود که اعتراض خود نسبت به بی عدالتی و جنایات آل سعود را فقط از طریق سخنرانی پی می گرفت و وی هیچ گاه برای اعتراضات خود اقدام مسلحانه ای انجام نداد.

 

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه شنیدن و احترام گذاشتن به اعتراضات مردم باید یکی از خصلت های سردمداران جامعه باشد، گفت: اقدام ننگین و شرم آور آل سعود در به شهادت رساندن این روحانی مبارز از یک سو نشان از جنون این رژیم و از سوی دیگر نوید نابودی آنهاست.

 

وی در ادامه رژیم منحوس آل سعود را بسیار خطرناک تر از داعش خواند و تصریح کرد: آبشخور و حمایت کننده سیاهپوش های داعشی، در واقع سفید پوش های وهابی هستند که خطرشان به مراتب از داعشی ها بیشتر است.

 

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی در پایان شکست های پی در پی داعش و حامیان آنها در مبارزه با محور مقاومت را نوید شکست قطعی عربستان در آینده ای نزدیک دانست و اظهار کرد: ان شاء الله با ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) شاهد محقق شدن آیه شریفه «هُوَ الَّذِیٓ أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» در کل جهان خواهیم بود./1304/202/ب1

ارسال نظرات